//

3 balkjes rechtsboven door beeld heen bij sms berichten

3 balkjes rechtsboven door beeld heen bij sms berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb als ik bij berichten kijk, staat er rechtsboven wijzig daar kun je op drukken, maar links staat een B en de rest is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-10, 00:48
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard 3 balkjes rechtsboven door beeld heen bij sms berichten

ik heb als ik bij berichten kijk, staat er rechtsboven wijzig daar kun je op drukken, maar links staat een B en de rest is met 3 kleine balkjes van 1,5 cm onzichtbaar. Zou dit geen fabrieks fout kunnen zijn... Zo ja kan ik dan naar Apple heen bellen en het probleem voor leggen telefoon komt namelijk uit Belgie gekocht bij Saturn.

En heb met mijne eigen geknipte sim kaart vaak maar 1 of 2 streepjes bereik waar ik met mijne vorige wel 4 had.
Ook als ik hem niet vast houd met ( death grip)

Wie kan me helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-10, 02:00
Kwinten Kwinten is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

Zou je anders even een screenshot kunnen nemen hiervan voor verduidelijking?

In het geval je het nog niet wist, een screenshot nemen op je iPhone kan doormiddel van de home- en standbyknop tegelijk in te drukken en dan weer los te laten.
  #3  
Oud 27-08-10, 08:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 Bekijk bericht
ik heb als ik bij berichten kijk, staat er rechtsboven wijzig daar kun je op drukken, maar links staat een B en de rest is met 3 kleine balkjes van 1,5 cm onzichtbaar. Zou dit geen fabrieks fout kunnen zijn... Zo ja kan ik dan naar Apple heen bellen en het probleem voor leggen telefoon komt namelijk uit Belgie gekocht bij Saturn.

En heb met mijne eigen geknipte sim kaart vaak maar 1 of 2 streepjes bereik waar ik met mijne vorige wel 4 had.
Ook als ik hem niet vast houd met ( death grip)

Wie kan me helpen
Wat voor iPhone heb je? Op welke firmware draait ie? Heb je er een jailbreak op?
Vul je profiel even aan, dat helpt wat makkelijker. En inderdaad, een screenshot is ook handig.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 27-08-10, 10:16
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kwinten Bekijk bericht
Zou je anders even een screenshot kunnen nemen hiervan voor verduidelijking?

In het geval je het nog niet wist, een screenshot nemen op je iPhone kan doormiddel van de home- en standbyknop tegelijk in te drukken en dan weer los te laten.
Oké heb er een foto van gemaakt het ding blijft daar altijd staan ook al maak ik er landscape van
Hoe haal ik de foto hier nu heen dan. Heb een iPhone 4 zonder jailbreak. Bedankt
  #5  
Oud 27-08-10, 16:06
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Je kunt gewoon je iPhone even aan je computer koppelen met het USB kabeltje.

Nu hoef je verder niet iTunes in, maar je gaat naar de map 'Deze Computer' op je PC.
Nu zie je als het goed is daar ergens je iPhone tussen staan. Klik hem aan en klik op Internal Storage.

Klik nu nog een paar keer de mapjes open die verschijnen, en je ziet al je foto's staan

Dan kan je dus je screenshot kopieren en op het Forum plaatsen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sms berichten beschermen door wachtwoord/programma/pin? yoyonet iPhone algemeen 2 05-09-10 11:30
Alleen trillen bij nieuwe sms berichten tijjani Ringtones en Wallpapers 1 27-11-09 13:35
Geen sms-berichten meer in beeld! Roadrash Archief 4 15-08-08 11:08
Geen sms bij voicemail berichten of gemiste oproep JBS Archief 3 12-11-07 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.