//

Proble(e)m(en)pjes Iphone 4 :(

Proble(e)m(en)pjes Iphone 4 :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede Apple/Iphone gebruikers Om te beginnen, mijn nieuwe Iphone 4 bevalt mij als EX-WM6 gebruiker, uitstekend! ( Lekker snel en overzichtelijk) op een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ik ervaar gerelateerde geluidsproblemen

Ja 3 60,00%
Nee 2 40,00%
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-10, 02:31
HackAzz HackAzz is offline
• iOS 4.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 39
Standaard Proble(e)m(en)pjes Iphone 4 :(

Beste mede Apple/Iphone gebruikers

Om te beginnen, mijn nieuwe Iphone 4 bevalt mij als EX-WM6 gebruiker, uitstekend! ( Lekker snel en overzichtelijk) op een paar dingen na, heb de telefoon nu zo'n 6 dagen in bezit, en ben een heavy gebruiker

1. Hij gaat niet zo hard via de speaker en oortelefoontje (bij alle geluidsbronnen,video, muziek, games etc..)

2. Als ik handsfree telefoneer dan verstaan mensen mij slecht, (hol geluid)

3. Als ik normaal bel, met mijn oor tegen de telefoon aan, dan verbreek ik vaak de verbinding omdat ik dan per ongeluk met mijn gezicht tegen de "verbinding verbreken button klik, wat onvermijdelijk is bij normaal bellen. ben benieuwd of dit op te lossen is, mits een instelling?

4. Misschien niet een probleem? de batterijduur: Bij mij gaat bij intensief gebruik (filmen, Wi-Fi, youtube, downloaden apps, gaming) de batterij tussen de 9 a 10 uur mee, is dit normaal of te weinig?

5. Maak veel typefouten via het kleine toetsenbordje, vooral in portrait mode, kan zeer snel en foutloos tikken op een normal sized qwerty keyboard dus daar ligt het niet aan en speel veel piano , toch kwestie van gewenning dan, of een calibratie of whatever probleem van het capacitieve aanraakscherm. Of beter dan maar een stylus HTC stylus voor capacitieve aanraakschermen gebruiken?

Wat betreft het speaker/handsfree bellen probleem, dat zou een hardware-matig defect kunnen betekenen, hoop van niet anders moet ik hem weer een lange tijd gaan missen indien ik hem retourneer! en met een jailbreak erop naar t-mobile..?? ik weet het niet, en kan/mag? hem niet meer voorzien van een niet jailbroken firmware v. 4.0.1, want de SHSH blobs (ECID SHSH) heb ik alleen maar voor firmware v. 4.0.2. kunnen krijgen
Op 19 Augustus is Apple namelijk opgehouden met het vrijgeven van de SHSH blobs voor 4.0.1.. bummer, maar als het goed is komt er alweer een nieuwe Jailbreak uit van Comex onder de naam "Pietool" die ook de allerlaatste 4.1 (naar zeggen) kan gaan jailbreaken, die op vermoedelijk 3 september gaat uitkomen! (Laten we het hopen!)

Misschien ervaren jullie hetzelfde wat betreft bovenstaande euvels, en graag wacht ik met smart jullie reacties af!

Happy Apple-ing everyone ¶

Peace out, Hackie

Laatst gewijzigd door HackAzz; 27-08-10 om 02:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-10, 02:38
Kwinten Kwinten is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

1. Het is vrij normaal dat hij niet heel hard gaat. De speakers zijn niet echt bedoeld voor intensief gebruik.

2. Komt waarschijnlijk vooral door de tweede ruis-annulerende microfoon bovenaan de iPhone. Daardoor wordt het voor de iPhone heel moeilijk om te bepalen wat achtergrond ruis is en welk geluid jouw stom is, wat resulteert in een 'hol' geluid.

3. Dit lijkt mij een probleem met de proximity-sensor te zijn. Normaal gaat het scherm uit als je je iPhone dicht tegen je gezicht houdt. Heb je alle nieuwe firmware updates al gedownload? Daarin zouden de problemen met deze sensor moeten opgelost zijn.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Je download best gewoon de nieuwste firmware.
  #3  
Oud 27-08-10, 02:40
HackAzz HackAzz is offline
• iOS 4.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 39
Standaard

Allereerst mijn dank voor je snelle reactie (superforum!)

Ja maar jailbreak gaat niet met 4.0.2, en dat vind ik voorlopig toch even erg jammer...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kwinten Bekijk bericht
1. Het is vrij normaal dat hij niet heel hard gaat. De speakers zijn niet echt bedoeld voor intensief gebruik.

2. Komt waarschijnlijk vooral door de tweede ruis-annulerende microfoon bovenaan de iPhone. Daardoor wordt het voor de iPhone heel moeilijk om te bepalen wat achtergrond ruis is en welk geluid jouw stom is, wat resulteert in een 'hol' geluid.

3. Dit lijkt mij een probleem met de proximity-sensor te zijn. Normaal gaat het scherm uit als je je iPhone dicht tegen je gezicht houdt. Heb je alle nieuwe firmware updates al gedownload? Daarin zouden de problemen met deze sensor moeten opgelost zijn.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Je download best gewoon de nieuwste firmware.
Reageren

Labels
comex, handsfree bellen, iphone 4, pietool, problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.