iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/70068-ineens-herkent-mijn-iphone-mijn-mailinstellingen-niet-meer.html)

titei 27-08-10 10:51

ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer
 
Sinds een paar dagen, krijg ik bij het ophalen van email de melding:
'E-mail ophalen mislukt
De gebruikersnaam of het wachtwoord voor ...@zonnet.nl is onjuist'

En dit terwijl ik dus niets heb veranderd.
Inmiddels alles dubbel gecheckt, maar alles staat goed. En via outlook kom ik wel gewoon in die mail, met dezelfde instellingen. Ook de webmail werkt gewoon met gebruikersnaam en paswoord.

Ik snap er niets van!
Weet iemand wat te doen?

Elly54 21-09-10 16:38

zelfde probleem
 
Ik heb al een half jaar een 3g en deze deed het tot voor kort prima. Nu kan ik ineens geen email meer ophalen of internet verbinding maken omdat ik steeds de melding krijg: email ophalen mislukt, de verbinding met de server pop.kpnmail.nl is mislukt.
Ik zie zo her en der dit probleem vaak voorkomen en heb alle aanwijzingen gevolgd, zonder resultaat. Hoop dat jij ondertussen iets meer weet en oplossing kunt aandragen. Bij mij heeft tot nu toe niets geholpen. Zo raar ook dat hij het eerst wel deed en nu ineens niet meer.

titei 24-09-10 11:46

Hoi Elly,
Goede vraag, ik weet natuurlijk niet meer precies wat ik heb gedaan.
In ieder geval toch het account eerst helemaal verwijderd. Daarna een aantal keer geprobeerd. Lukte eerst niet hoor. Maar uiteindelijk lukte het wel! En nu werkt het ook gewoon weer. Wat ik zeker ook heb gedaan ergens in die 2 weken dat ik zonder zat, is de iphone aan itunes gehangen. Dat doe ik niet zo vaak. Misschien was dat m de truc wel, maar dat weet ik dus niet precies meer. succes.

Bernadette 26-11-12 21:30

Deze klacht heb ik ook bij mijn iPhone 4 met yahoo. Ik durf hem niet te laten synchroniseren met iTunes. Heel vervelend!!!
Ik hoop dat iemand ons kan helpen???

Broekhuis52 02-04-13 22:24

Ook bij mij het probleem, wie heeft een werkende oplossing?


Sinds een paar dagen, krijg ik bij het ophalen van email de melding:
'E-mail ophalen mislukt
De gebruikersnaam of het wachtwoord voor ...@zonnet.nl is onjuist'

En dit terwijl ik dus niets heb veranderd.
Inmiddels alles dubbel gecheckt, maar alles staat goed. En via outlook kom ik wel gewoon in die mail, met dezelfde instellingen. Ook de webmail werkt gewoon met gebruikersnaam en paswoord.

Ik snap er niets van!
Weet iemand wat te doen?

Graag reacties, is gewoon balen

KvdS 02-04-13 23:33

Bij mij werkt de zonnet verbinding nog gewoon goed, dus het protocol of iets ander is niet gewijzigd. Dan denk ik dat er ergens een bitje is om gevallen. Voer je gebruikersnaam en ww opnieuw in. Helpt dat niet verwijder dat het account en maak het opnieuw aan.

succes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.