//

sms crash

sms crash discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Ten eerste, ik vind dat er op dit forum geweldig veel informatie is, hiervoor mijn complimenten . Ten tweede, zit met een erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-10, 19:34
jelle1110 jelle1110 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Katwijk
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar jelle1110
Unhappy sms crash

Hallo iedereen!

Ten eerste, ik vind dat er op dit forum geweldig veel informatie is, hiervoor mijn complimenten.
Ten tweede, zit met een erg irritant probleem.

Ik heb wel eens een paar keer met de Twitter app gehad dat als ik hem probeer op te starten, dat me iphone telkens teruggaat naar het springboard.
Dit heb ik kunnen oplossen door twitter een paar keer opnieuw te installeren.
Later installeerde ik Fruit Ninja, en die werkte prima. Maar later ging het het zelfde probleem vertonen als Twitter... Hij sprong steeds terug naar het springboard.

Maar nu het vervelendste voor mij:
Als ik naar mijn Berichten ga, en ik druk vervolgens weer op Berichten (linksboven naast de naam van een persoon waarvan de sms open staat) dan bevriest het scherm een paar seconden en springt hij ook terug naar het springboard.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-10, 11:01
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Heb je al kunnen oplossen/achterhalen waarom de sms app steeds crashed ?
ik zit hier namelijk met het zelfde probleem.
  #3  
Oud 13-02-11, 19:04
Guest-20191103144301
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zit hier met een probleem dat hier veel op lijkt; als ik een sms-bericht intyp en op ''verstuur'' klik, gaat hij bij mij naar het springboard (dan crasht 'ie)

heeft u al een oplossing gevonden?
misschien helpt het herstellen van de iphone, bij mij werkt het helaas niet, bij u misschien wel...
  #4  
Oud 13-02-11, 20:09
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Misschien komt het door iets wat jullie hebben geïnstalleerd via Cydia, want ik zie dat jullie alle 3 je iPhone hebben gejailbreakt.
  #5  
Oud 14-02-11, 00:30
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Sowieso heeft het te maken met een JB

Nieuwe software was de oplossing (zonder backup natuurlijk)

Tijdelijke oplossing is bitesms erop zetten (werkt ook goed btw)
  #6  
Oud 14-02-11, 18:21
Guest-20191103144301
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom zonder backup?

ps ik ga bitesms maar eens proberen
  #7  
Oud 15-02-11, 13:37
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

toen deed hij het pas bij mij (hoeft niet zo bij jou te zijn hoor!)

bitesms werkt beter vind ik dan de standaar sms.app, je kan daarin ook aangeven dat je de standaard sms.app wil uitschakelen.
en nog veel meer opties, maar dat spreek voor zich als je hem heb

succes
  #8  
Oud 15-02-11, 23:01
Guest-20191103144301
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

bij bitesms crasht hij ook als ik op ''verstuur'' klik, ga maar eens naar een andere firmware! ik hou jullie op de hoogte
  #9  
Oud 18-02-11, 17:59
Guest-20191103144301
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben ergens achter gekomen, als ik niet mijn reservekopie terugzet crasht hij niet! maar hoe kan ik evengoed mijn smsjes terugzetten?
  #10  
Oud 18-02-11, 18:58
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Je smsjes worden ook in een reservekopie bewaard na terug zetting zal deze ook hersteld worden.

De sms app crasht omdat 'jullie' via Cydia tweakers voor de sms of phone app hebben geïnstalleerd dit is meerdere malen behandeld op diverse fora, tot er een oplossing komt moet je deze tweaks vermijden
  #11  
Oud 22-02-11, 20:32
Xtreme404 Xtreme404 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard Geen SMS op FW 4.2.1 3GS JB Greenpois0n rc6.1

Beste lui,

Ik heb een SMS probleem mogelijk veroorzaakt door een backup van mijn sms database te maken en deze na upgrade terug te zetten. Ik weet niet of iemand dit ook heeft geprobeerd. Ik heb namelijk met "iphonefolders" mijn iPhone benaderd en hiervan een backup gemaakt. Na een schone upgrade kon ik dus niet meer mijn smsberichten ophalen. Ik heb de database teruggezet en sindsdien blijft mijn sms app crashen. Ik heb biteSMS eventueel geprobeerd, maar mag niet lukken.

Voor diegene die de database hebben teruggezet zoals ik heb gedaan en mogelijkwijs wel kunnen sms-en, laat mij dit dan weten. Ik vermoed dat de database niet communiceert met mijn nieuwe firmware. Ik ga kijken of ik andere oplossingen kan treffen. Mocht ik het antwoord gevonden hebben. Zie hier dan mijn oplossing.

Update:
SMS heb ik weer hersteld door via OpenSSH in te loggen op mijn mobiel. Hiervoor kun je met WinSCP verbinding maken met de Terminal van je iPhone. Ik zag bij mijn SMS database dat de gebruiker "root" en niet "mobile" was. Hierdoor bleef dus mijn applicatie crashen. Uiteindelijk heb ik de gebruiker aangepast en kan ik weer sms-en.

Laatst gewijzigd door Xtreme404; 16-03-11 om 16:23. Reden: De oplossing voor mijn probleem!
Reageren

Labels
crash to desktop, sms, springboard



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone sms crash Guest-20191103144301 iPhone algemeen 1 13-02-11 20:16
iPhone: crash bij inkomende e-mail en sms dnns01 Jailbreak 2 11-02-11 15:52
Crash to desktop tijdens sms'en SubZer0 Desktop-applicaties 3 11-01-09 21:26
[1.1.3] SMS App crash Martijn Snels Unlock [archief] 4 28-01-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.