//

Sinds 2 weken batterij problemen

Sinds 2 weken batterij problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik heb een iphone 3gs 16gb op versie op 3.1.2 met jb (blackrain) en geen unlock. Sinds ongeveer 2 weken loopt mijn batterij met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-10, 22:21
bevertje bevertje is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 10
Standaard Sinds 2 weken batterij problemen

Hai,

Ik heb een iphone 3gs 16gb op versie op 3.1.2 met jb (blackrain) en geen unlock. Sinds ongeveer 2 weken loopt mijn batterij met ongeveer 2% per 15 minuten leeg. Van alles geprobeerd behalve nieuwe installatie.

Mobile substrates een voor een uitgezet maar geeft geen oplossing. Als ik alle mobile substrates uitzet gaat het wel goed. Kan je eigenlijk de iphone gebruiken zonder mobile substrates die aanstaan?

Heeft een van jullie dit ook of eventueel gehad. Op internationale forums onder andere modmyi is er ook sprake van dit probleem.

Groeten,

Bevertje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-10, 01:17
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Nou... dan zit er nog maar 1 ding op he...!!? Herstellen en installeren als nieuwe iphone...

Updaten naar 4.0 en dan jailbreaken met JailbreakMe
Reageren

Labels
batterij, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen card reader sinds update marcosi iPad accessoires en onderdelen 7 09-12-10 19:04
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 mouchoir Wi-Fi 10 05-11-10 11:45
sinds vanmiddag internet problemen nick26 iPhone algemeen 2 09-02-10 18:46
sinds paar weken plots geen Wi-Fi meer evelyne_d81 Wi-Fi 1 16-05-09 16:38
T-Mobile internetverbruik zonder Abo sinds 2 weken Playboy Mansion Odido (T-Mobile) 7 15-08-08 09:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.