iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   bijlage toevoegen aan e-mail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/70164-bijlage-toevoegen-e-mail.html)

jajaohnee 28-08-10 11:31

bijlage toevoegen aan e-mail
 
Weet iemand hoe ik VANUIT de standaard e-mail app een bijlage of foto's kan toevoegen? Dus niet een foto bekijken en dan die versturen. Ik heb een aantal dingen geprobeerd, conclusie is volgens mij dat dit niet mogelijk is.

Mwfadebeer 28-08-10 11:40

Niet zonder additionele software en of jailbreak mogelijk. Dat klopt

ginounit 06-02-11 01:17

en welke software heb ik hiervoor nodig?

Rav3n 04-03-11 15:29

Zoek ik ook.

glaantje 04-03-11 15:47

Je kan met knippen en plakken wel eerst de mail opstellen en dan later ff switchen naar je foto library om de foto's te selecteren en kopiëren. Dan weer terug om te plakken zou moeten werken :)

vuurvreter 04-03-11 16:12

Een foto mailen is niet zo heel erg moeilijk.
Ga naar je foto's en open de foto die je wilt mailen.
Links onderin beeld staat een vierkantje met een pijltje eruit naar rechts, kies die en dan de optie mailen.
Je mail programma wordt geopend, kies het mail adres en vul het onderwerp in.
Bij het op versturen drukken krijg je nog een optie om de grote van de te versturen foto te kiezen.

Simpel een kind kan de was doen, succes ermee.

wouter1981 04-03-11 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 648002)
Een foto mailen is niet zo heel erg moeilijk.
Ga naar je foto's en open de foto die je wilt mailen.
Links onderin beeld staat een vierkantje met een pijltje eruit naar rechts, kies die en dan de optie mailen.
Je mail programma wordt geopend, kies het mail adres en vul het onderwerp in.
Bij het op versturen drukken krijg je nog een optie om de grote van de te versturen foto te kiezen.

Simpel een kind kan de was doen, succes ermee.

Dat is dus precies wat TS aangeeft niet te willen...

Kopieren en plakken in de email is enige mogelijkheid. En met multitasking gaat dit ook supersnel en makkelijk.

Rav3n 04-03-11 19:20

Kopiëren en plakken zijn (VOOR FOTO'S) niet de enige mogelijkheid heb ik na een middagje zoeken ondervonden ;)

Voor een iphone zonder JB heb ik alleen "Multi-Photo email" gevonden.
Dit is een aparte app, die specifiek gemaakt is om foto's te mailen. Na installatie geef je aan, welke provider je gebruikt om te mailen, vervolgens emailadres en wachtwoord invullen en klaar.

Maja een aparte app om te mailen :confused:
Ik heb "Photomail" gevonden in Cydia .... Perfect.
Na installatie de normale mail app opstarten, in tekstveld tikken en je ziet dat, naast de selecteer- en selecteer-alles-optie, een + (badge) is geinstalleerd, waarmee foto's aan je mail kunt toevoegen.
Helaas wel foto voor foto, maar het doet wat je vraagt.

Voor andere bestanden zoek ik nog.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.