iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Melding dat dit ascesoire niet geoptimaliseerd is voor deze iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/70225-melding-ascesoire-niet-geoptimaliseerd-voor-deze-iphone.html)

Superwurm 28-08-10 21:20

Melding dat dit ascesoire niet geoptimaliseerd is voor deze iphone
 
Goedendag altesaam,

Ik heb sinds een uur continue meldingen op mijn iphone 3 dat "dit accessoire niet geoptimaliseerd is voor deze iphone".en vervolgens een verhaal over onverwachte geluiden en storingen aan het signaal.
Dit gebeurd spontaan zonder dat ik het object aanraak of er überhaupt naar keek en het nota bene op slaapstand staat.
Ik heb sinds enkele dagen geen nieuwe apps gedownload en vandaag evenmin ongebruikelijke apps dan wat ik iedere dag raadpleeg. Evenmin de soft- en hardware geupdate.

Weet iemand wat er loos is met mijn iphone 3 / 8gb

Normaal heeft ie nooit problemen. Ja, de jackplug van de koptelefoon past er nooit echt goed in en sinds de laatste update van het OS lijkt ie trager te zijn geworden. En de baterij gaat altijd heel snel leeg, maar dat is al vanaf het begin zo.

jeffreystoffer 29-08-10 15:00

ik heb dit probleem ook. opnieuw opstarten helpt ook niet. ik krijg bijna bij elke handeling de melding.

fonta 29-08-10 19:11

Probleem heb ik ook gehad, bij mij was er een klein beetje vocht in de connector gekomen. Dit heb ik eruit gezogen met de stofzuiger. Gewoon ff 2 vingers aan beide kanten van de phone en zuigen maar.
Bij mij was de melding toen weg!

Superwurm 29-08-10 20:17

Ja, dat zou kunnen vanwege die regenbui laatst, want nu doet hij weer normaal

wenke 27-09-10 10:16

ik heb alles al geprobeerd... nothing changes :s

smospot 07-10-10 13:28

accessoire nt geoptimaliseers voor Iphone
 
Hey,

probeer eens uit te blazen met droge lucht. Dat hielp bij mij.

Doeke 09-10-10 12:59

Ik heb dit sinds gisterenavond. Hierdoor is mijn wekker ook niet afgegaan :(
keertje met een mini-plumo doorheen denk is zo.
heb ik dus voor nop mn software geupdate!

Macbookto 09-10-10 21:31

Ik heb deze melding als ik hem in de Mio carkit zet. Op zich navigeert hij dan wel en laadt ook op. De foutmelding is wel irritant. Bij mij hielp vanmiddag het even uit- en aanzetten van de iPhone, maar wat het nu precies is?

wenke 11-10-10 09:15

Mijn iphone is binnen en deze week moet ik heb normaal terugkrijgen.
Hopelijk zeggen ze niet waterschade ofz.

Macbookto 11-10-10 19:22

Ha, ik vertelde het tegen onze zoon van die foutmelding. Hij zei: ik krijg hem ook wel eens en dan zeg ik gewoon tegen mijn iPhone: je moet niet zo dom doen. Hahaha

Justinke 11-08-11 13:23

Misschien een late reactie op deze topic, maar ik kreeg deze melding onlangs ook verschillende keren bij het plaatsen van mijn 3GS in de TomTom carkit.
Bij mij bleek het probleem opgelost te zijn als ik TomTom pas opzet als de 3GS reeds in de houder steekt. Als TomTom al aktief is voor ik mijn iPhone in de carkit klik, dan krijg ik gegarandeerd ook de melding die hierboven beschreven staat.
Misschien de moeite om dat ook eens te proberen.

Macbookto 11-08-11 15:12

Bedankt, dan ga ik dat ook eens proberen. Eerst opstarten en dan mijn kabel in de sigarettenaansteker doen.

bjadubois 31-08-12 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superwurm (Bericht 548089)
Goedendag altesaam,

Ik heb sinds een uur continue meldingen op mijn iphone 3 dat "dit accessoire niet geoptimaliseerd is voor deze iphone".en vervolgens een verhaal over onverwachte geluiden en storingen aan het signaal.
Dit gebeurd spontaan zonder dat ik het object aanraak of er überhaupt naar keek en het nota bene op slaapstand staat.
Ik heb sinds enkele dagen geen nieuwe apps gedownload en vandaag evenmin ongebruikelijke apps dan wat ik iedere dag raadpleeg. Evenmin de soft- en hardware geupdate.

Weet iemand wat er loos is met mijn iphone 3 / 8gb

Normaal heeft ie nooit problemen. Ja, de jackplug van de koptelefoon past er nooit echt goed in en sinds de laatste update van het OS lijkt ie trager te zijn geworden. En de baterij gaat altijd heel snel leeg, maar dat is al vanaf het begin zo.

ik had dit probleem sinds gisteren ook!!
uiteindelijk een ander kabeltje gebruikt ( die van mijn partner) opnieuw laden en....
probleeem opgelost.
ik had het eerst ook met de stofzuiger geprobeerd maar dat hielp niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.