//

Waterschade?

Waterschade? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Paar dagen geleden na 10 minuten door de regen gefietst te hebben, bleek mijn iPhone (3GS) schade op te hebben gelopen. Microphoon kapot en het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-10, 00:27
eniesee eniesee is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard Waterschade?

Paar dagen geleden na 10 minuten door de regen gefietst te hebben, bleek mijn iPhone (3GS) schade op te hebben gelopen. Microphoon kapot en het scherm was erg donker. Het eerste probleem is verholpen, het scherm is echter nog voor 20% ofzo te zien, ik kan eigenlijk alleen een smsje sturen als ik er licht bijhoud.

Komt iemand dit bekend voor? Tips? Heb hem uit elkaar gehaald en anderhalve dag laten drogen, maar zonder resultaat. Zit het probleem in de lcd-display? Is het beter om naar tmobile te stappen of naar een bedrijf als ipod-service.nl? Genoeg vragen in ieder geval. Alvast bedankt voor de reacties...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 00:58
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als je verzekert bent kan via T-Mobile kan je daar gewoon langs. Als je niet verzekert bent dan tja, dan zal T-Mobile je niet helpen.

En ik denk dat je backlight kapot is als ik het zo hoor
  #3  
Oud 29-08-10, 10:10
vhrgamer vhrgamer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Oosterhout
Berichten: 47
Standaard

Ik heb lichte waterschade ook een kapot backlight gehad op men 3GS, dagje uitgezet en in wc papier gewikkeld

Toen flikkerde het scherm af en toe nog(backlight aan-uit-aan-uit) toen na de update naar ios4 nooit meer last van gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waterschade stijn- iPhone algemeen 65 31-12-12 20:26
Waterschade: achterkant vervangen eek-87 iPhone algemeen 4 25-08-10 22:25
waterschade laten repareren. atzeko iPhone algemeen 3 17-06-10 20:31
iPhone 3G waterschade dannyhtek iPhone algemeen 3 16-06-10 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:33.