iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 Microfoon probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/70331-iphone-4-microfoon-probleem.html)

av017 11-07-10 11:18

iphone 4 mic kapot
 
balen, nieuwe iphone vanuit apple store frankrijk besteld, deze week gekregen en na twee dagen is de onderste micro kapot.........

gelukkig kan ik hem momenteel nog gebruiken als ik hem in speakermodus zet als er iemand belt...... maar wat nu, zou ik een mobistar belgie winkel kunnen contacteren of ga ik echt naar frankrijk mogen gaan om dit op te lossen
pfff

Sneewie 11-07-10 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door av017 (Bericht 487040)
balen, nieuwe iphone vanuit apple store frankrijk besteld, deze week gekregen en na twee dagen is de onderste micro kapot.........

gelukkig kan ik hem momenteel nog gebruiken als ik hem in speakermodus zet als er iemand belt...... maar wat nu, zou ik een mobistar belgie winkel kunnen contacteren of ga ik echt naar frankrijk mogen gaan om dit op te lossen
pfff

Zelfde probleem hier. Bestelt in UK, ding heeft 2 weken goed gedaan, plotseling hoort niemand mij meer, behalve wanneer je hem op speaker zet, terwijl dat zelfde mic betreft. Tweede iPhone4 van vriendin heeft overigens geen problemen.

ButcherJF 12-07-10 09:02

Zeker in het laatste geval denk ik eerder aan een softwarefout. Al een harde reset gedaan? Misschien zelfs een restore (zonder terugzetten van de backup -denk om belangrijke gegevens).

Sneewie 12-07-10 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 487386)
Zeker in het laatste geval denk ik eerder aan een softwarefout. Al een harde reset gedaan? Misschien zelfs een restore (zonder terugzetten van de backup -denk om belangrijke gegevens).

Ja restore ook gedaan, helpt niets. Beetje speuren op het internet leert dat er meer over wordt geklaagd. Naast speaker doet ie het trouwens ook gewoon op headphones. Nogal bizar

whopperkaas 12-07-10 16:49

Ik heb hetzelfde probleem. Maar na een firmwareupdate naar 4.1 was het opgelost.

av017 12-07-10 18:03

bij mij helpt niks , restore gedaan vanmiddag, net gebeld met apple frankrijk, normaal gaan ze hem komen halen aan deur en brengen ze een nieuwe mee, kost me wel weeral nog es 30 euro omdat ik onmiddellijk een nieuwe wil

Arjan29 12-07-10 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door av017 (Bericht 487722)
bij mij helpt niks , restore gedaan vanmiddag, net gebeld met apple frankrijk, normaal gaan ze hem komen halen aan deur en brengen ze een nieuwe mee, kost me wel weeral nog es 30 euro omdat ik onmiddellijk een nieuwe wil

Maar dan moet je hem wel eerst naar Frankrijk sturen neem ik aan toch?

av017 12-07-10 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arjan29 (Bericht 487780)
Maar dan moet je hem wel eerst naar Frankrijk sturen neem ik aan toch?

Neen , er gaat een man van ups of zo komen , maar pas morgen bevestiging

MartijnP 27-07-10 14:48

Pff, gister nieuwe iPhone4 ontvangen en vandaag precies hetzelfde probleem! Harde reset heeft niets geholpen, nu de telefoon aan het herstellen.

Hoe is het bij jou afgelopen Av017?

renato11 28-07-10 17:52

Tweede probleem in iPhone 4 opgedoken :: GSM Helpdesk Nederland Check dit

bn326160 28-08-10 15:39

iPhone 4 microfoon probleem?
 
Goede middag, ik heb sinds gisteren een iPhone 4.
Het probleem is dat de microfoon niet werkt tijdens oproepen, en het vreemdste van al is dat hij in elke applicatie wel werkt (Skype, Dictafoon, Ocarina, Videocamera, Spraakherkenning).
Herstarten werkt ook niet.

Ik heb al gelezen dat dit vaker voorkomt, maar alleen als de luidspreker juist wel op niet aanstaat.
Bij mij werkt hij op geen van beide manieren.

Facetime heb ik nog niet kunnen testen, een vriendin van me krijgt haar iPhone 4 pas maandag.

Iemand raad? Alvast bedankt

blingbling 28-08-10 16:52

Volgens mij heb jij hetzelfde probleem als ik. Als je hem op luidspreker hebt, ben je dan wel te verstaan?

bn326160 28-08-10 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blingbling (Bericht 547956)
Volgens mij heb jij hetzelfde probleem als ik. Als je hem op luidspreker hebt, ben je dan wel te verstaan?

ik las dat dit bij sommige lukte, maar bij mij helaas niet..

MvdM 29-08-10 23:04

Iphone 4 Microfoon probleem
 
Ik heb problemen met mij Iphone 4, Ik kan de mensen wel verstaan maar zij horen mij niet. heel soms doet ie het wel. met de headset in werkt de telefoon wel goed. Heeft iemand hier ook last van?

wet iemand waar je hem kan laten maken? De telefoon komt namelijk uit Frankrijk.

Zou het kunnen komen omdat ie gejailbreaked is?

mvgr.

MvdM

migros 30-08-10 11:29

MIjn externe speaker is juist het probleem bij mij. Als ik spelletjes of muziek of video wil afspelen of de extere speaker wil gebruiken klapt de speaker dicht. Het lijkt mij een software probleem maar het rebooten en resetten van de gsm helpt tot dusver niet, ook de laatste software erop zetten helpt niet.

Wat is de procedure bij dit soort gevallen? Moet ik Apple bellen of naar mijn provider?

sheridab 30-08-10 12:56

ik heb precies het zelfde probleem. Het werkt dus ook niet als ik speakerfunctie gebruik.. Als er een oplossing komt hoor ik het graag.

Ligiera 30-08-10 15:13

Ik heb hetzelfde probleem. Ook een toestel uit Frankrijk. Is niet gejailbreaked. Alles geprobeerd. Soms doet hij het heel even maar dan gaat hij kraken en valt weg, daarna niets meer, ook niet met headset.

Is toch een beetje vreemd...:confused: Laat mij het even weten als je meer weet.
Anders hebben we nog een weekendjeweg tegoed.

migros 31-08-10 11:23

Nog steeds niemand die het probleem herkent of weet wat er gedaan kan worden om dit probleem te verhelpen?

sheridab 31-08-10 15:40

Mijn tel is door T-mobile opgehaald omdat deze binnen 60 dagen dit mankement vertoont. Kreeg echter sterk het idee dat het hier om een known error gaat. Ze waren nl erg makkelijk!

bn326160 31-08-10 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sheridab (Bericht 549150)
ik heb precies het zelfde probleem. Het werkt dus ook niet als ik speakerfunctie gebruik.. Als er een oplossing komt hoor ik het graag.

Heb je al geprobeert te restoren? Zoja, dan zal ik hem ook meteen binnen brengen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:05.