//

Bellen Iphone 4

Bellen Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, sinds gisteren is het niet meer mogelijk om met mijn iphone 4 te bellen. Als je belt hoor je geen kiestoon en als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-10, 11:12
dennislittle dennislittle is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard Bellen Iphone 4

Hoi iedereen,

sinds gisteren is het niet meer mogelijk om met mijn iphone 4 te bellen. Als je belt hoor je geen kiestoon en als de persoon aan de andere zijde opneemt krijgt hij en ik geen gehoor. Dit overigens ook als iemand mij belt.

Heb al vanalles geprobeerd tot aan herstellen van de software maar niks mag baten. Heb het toestel in zwitserland gekocht en blijkt nu dat ik ook alleen daar service kan krijgen. Wie heeft een idee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-10, 12:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Als je al een herstel in iTunes hebt gedaan is het waarschijnlijk een hardwarematig probleem en zal je je iPhone moeten terugbrengen.
  #3  
Oud 31-08-10, 13:52
dennislittle dennislittle is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Dat was mijn eerste ingeving. Heb he gewoon gedaan en in recovery mode beide geen oplossing helaas. Heeft er niemand ervaring met defecte iphones uit het buitenland tot nu toe. Ga nu roberen Youmac te bellen op advies van callcenter van apple zwitserland. Ze kunnen reparatie alleen laten ophalen in duitstalig land
  #4  
Oud 31-08-10, 15:12
dennislittle dennislittle is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Youmac kan helaas ook niks voor mij doen. Heeft iemand anders nog een idee wat ik kan doen. Anders zijn 680 euro gewoon door de plee gespeld:S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 12:39
gratis bellen via iPhone scoop1 iPhone Apps 9 19-11-09 10:50
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 16:07
Bellen met de Iphone missvirusje iPhone algemeen 2 10-01-09 21:31
België: Kosten bellen iPhone lukasverduyn Overige providers België 2 06-01-08 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.