Ik kan de nieuwe sofwareversie 4.0 niet downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan de nieuwe sofwareversie 4.0 niet downloaden. Iedere keer krijg ik het bericht dat ik niet verbonden zou zijn met internet. Letterlijk zegt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan de nieuwe sofwareversie 4.0 niet downloaden
Ik kan de nieuwe sofwareversie 4.0 niet downloaden. Iedere keer krijg ik het bericht dat ik niet verbonden zou zijn met internet.
Letterlijk zegt de pop-up: Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de server voor Iphone-software-updates, omdat u niet bent verbonden met het internet. Controller of de internetverbinding actief is en probeer het opnieuw. Ik ben wel verbonden met het intenet, ik heb de nieuwste versie van Itunes gedownload, ... ik weet niet wat er fout zou zijn. Ik heb een 3GS-16GB Kan iemand me helpen? Frederik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden | Mischa84 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 16:24 |
Kan frash niet downloaden | Sax | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-01-11 20:15 |
Ik kan niet meer downloaden :S | srgnn-38 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 21:04 |
Windows: Kan niet downloaden | smoothdevil | iTunes | 1 | 02-12-08 20:37 |
Windows: Kan iTunes niet downloaden. | sMilez | iTunes | 21 | 15-11-08 15:26 |
|
|