iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nieuwe iPhone 4 official simlockvrij probleem!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/70650-nieuwe-iphone-4-official-simlockvrij-probleem.html)

wessie17070 02-09-10 13:56

Nieuwe iPhone 4 official simlockvrij probleem!!
 
Hallo mensen..

ik hoop ECHT dat jullie me kunnen helpen want wordt bijna wanhopig.

Zojuist mijn iPhone 4 ontvangen, 16gb versie fabrieks uit simlockvrij gemaakt. Ik hang hem aan iTunes, registreer hem, synchroniseer hem en wil de update doen naar iOS 4.02 (op de iPhone zat 4.01).

Heb de nieuwste iTunes (10). Tijdens het updaten kwam er een foutmelding dat er niet geupdate kon worden. Nu wil ik herstellen maar ook dat doet ie niet meer!!

Dan krijg ik deze foutmelding: De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9).

Daarna staat in het iPhone scherm dat ik hem aan moet koppelen aan iTunes. Ik zet hem in DFU mode (home en power button gelijk in, daarna power los) en probeer opnieuw te herstellen. Zelfde foutmelding als hij de firmware terug wil zetten.

Wat moet ik nou doen? Ben echt radeloos:S:S:S:S:S

Alvast bedankt

wessie17070 02-09-10 17:26

Iemand enig idee? Ben nog steeds aan het klooien met die kl*te zooi:(

Zit al op andere computer met iTunes, en werkt ook niet. Bij Firmware herstellen loopt het vast, net voorbij het Apple logo.

:mad::mad::mad::mad: k word (ben) gek!

SwooZy 02-09-10 18:45

Meerdere malen opnieuw proberen? Ene keer pakt die het wel en andere keer niet. Misschien andere usb poort proberen?

kdhoe 02-09-10 19:15

Probeer eens een DFU restore

Info over DFU hier

wessie17070 02-09-10 22:06

DFU heb ik al een paar keer geprobeerd.. ik weet niet of het daadwerkelijk gelukt is maar krijg in ieder geval na de handelingen de melding in iTunes dat de iPhone in herstelmodus staat.. maar dit heb ik de hele dag al, ook als ik niet de home en power butten op die manieren vasthoudt...

En als ik er uit probeer te komen door 20 sec de home en power butten in te houden start ie gewoon opnieuw op en blijft ie in herstelmodus aldus iTunes.

Dus ik zie door de bomen het bos niet meer en snap er echt geen ruk meer van:(:eek::confused::(

Michel15 02-09-10 23:19

Waarom wil je eigenlijk naar 4.0.2 ?

Je weet dat je dan geen jailbreakmogelijkheden hebt ?

wessie17070 02-09-10 23:35

Ik wou gewoon de laatste update installeren, en heb geen jailbreak dus daar mis ik niks mee..

kriss 03-09-10 00:27

Ligt toch niet aan uw USB dat je niet kan verbinden of lukte dat toen wel?

wessie17070 03-09-10 12:33

Nee hoor de usb is prima, ik werk vanaf de MacBook pro met meegeleverde dockkabel. Heb ook al de dockkabel van mijn 3GS geprobeerd maar lukt ook niet.

En op andere pc met iTunes lukt dus ook niet, tot op heden nog STEEDS niet dus.

Ik wil hem zo graag werkende maken, anders moet ik hem RMA sturen en zit ik een tijd zonder phone:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.