basis instelling springboard terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op een of andere manier is de basisinstelling van het beginscherm / springboard gewijzigd. Ik bedoel de zwarte achtergrond en het grijze veld voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
basis instelling springboard terugzetten
Op een of andere manier is de basisinstelling van het beginscherm / springboard gewijzigd. Ik bedoel de zwarte achtergrond en het grijze veld voor de basisiconen. Bij instellingen staat, bij achtergrond, het beginscherm nu samen met het openingsscherm (met aanschuif). Op het openingsscherm heb ik een foto. Dat is allemaal nog intact. Via achtergrond kan ik de achtergrond van het beginscherm kiezen. Dat werkt. Ik wil echter terug naar de oorspronkelijke fabrieksinstelling. Weet iemand hoe ik dit het eenvoudigste doe?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Game op basis van geluid | smiek | iPhone Games | 2 | 09-02-11 16:33 |
Vodafone SO Basis abo 2j 35,00 opzeggen | Destiny | Vodafone | 7 | 19-07-09 16:21 |
basis programma's verwijderbaar? | ideaotic | Archief | 11 | 19-11-08 14:03 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|