Iphone blijft maar met het laad rondje staan.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ineens wouden mijn apps niet meer opstarten ze sloten meteen af, dus heb ik de foon even uit gedaan en opnieuw gedaan, nu blijft die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blijft maar met het laad rondje staan..
Ineens wouden mijn apps niet meer opstarten ze sloten meteen af, dus heb ik de foon even uit gedaan en opnieuw gedaan, nu blijft die continu op dat appeltje steken... de ene keer weer met zon laad rondje en dan weer zonder hij doet dus verder helemaal niks. heb al op het topic gekeken verzameltopic ervoor maar ik snap daar helemaal niks van...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Recovery of DFU mode zetten en herstellen
|
|
|||
|
|||
dat is dus juist het probleem ik krijg ik hem niet in recovery mode...als dat kleine laad rondje komt sluit die hem aan op itunes en dan is dat laadrondje weer weg en ziet itunes hem weer niet.. Hij is wel gejailbreaked ook
|
|
|||
|
|||
Met RecBoot kan je het ook proberen
|
|
|||
|
|||
Had het zelfde probleem; ik heb de nieuwste software erop gezet om het te verhelpen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
rode rondje bij MAIL blijft staan | EstherR | iPhone Apps | 0 | 08-05-10 18:05 |
iPhone gehacked maar blijft in herstelmode staan | juliens666 | Archief | 20 | 31-01-10 20:56 |
266 theme, maar stukje ontgrendel tekst blijft rechts staan... | AeronNL | Archief | 1 | 18-01-10 22:22 |
geen service blijft maar staan. | nielss | iPhone algemeen | 1 | 28-11-08 10:05 |
|
|