//

Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen

Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds ongeveer 2 weken, na de laatste update dat mijn Iphone 3GS blijft hangen. soms als ik de Iphone ontgrendel, dan slaat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-09-10, 13:51
bazz1977 bazz1977 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 15
Standaard Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen

Ik heb sinds ongeveer 2 weken, na de laatste update dat mijn Iphone 3GS blijft hangen.

soms als ik de Iphone ontgrendel, dan slaat hij vast, als ik vervolgens de powerknop 1x kort indruk dan zie je het hangende scherm nog vaag op de achtergrond. Als ik dan enkele minuten wacht dan reset hij zichzelf en komt automatisch met het wachtwoord om te unlocken. ik hoef geen sim pincode in te voeren, dus is het mi geen volledige reset.

wat ik al heb gedaan, soft reset, volledige reset, restore naar fabrieksinstellingen, wel backup teruggezet naar iphone.

Wie heeft er ook al iets dergelijks meegemaakt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-10, 13:59
bazz1977 bazz1977 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 15
Standaard

nog even een aanvulling op mijn vorige bericht:

Sinds de update naar 4.0 kan ik ook niet fatsoenlijk foto's meer maken. Op het moment dat ik de camerabutton tik, dan start de camera applicatie, maar blijft de camera lens gesloten en dan duurt het vaak een hele tijd voordat de lens opent zeg maar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toetsenbord blijft soms hangen PeterPastoor iPhone algemeen 6 21-07-11 09:59
Beltoon blijft soms hangen tillie74 Ringtones en Wallpapers 0 05-02-11 15:42
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen Pienoet Jailbreak 7 14-10-10 00:07
Iphone 3gs blijft hangen negotiata iPhone algemeen 5 12-03-10 08:45
Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen Ive24 iPhone algemeen 8 21-05-09 12:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.