//

kan ipsw file niet selecteren

kan ipsw file niet selecteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3GS met 4.0 (+jailbreak) Omdat hij laatste tijd wat raar doet wil ik een restore doen (maar geen update omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-10, 19:11
frangipaneman frangipaneman is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard kan ipsw file niet selecteren

Ik heb een iphone 3GS met 4.0 (+jailbreak)
Omdat hij laatste tijd wat raar doet wil ik een restore doen (maar geen update omdat ik anders mijn jailbreak kwijt ben)
Als ik bij itunes op herstel klik wil hij automatisch de firmware naar de nieuwste versie zetten dus heb ik een Custom firmware en de originele firmware van apple gedownload. Dmv mijn alt+klik zou ik 1 van deze toch moeten kunnen aanduiden. Deze staan echter beiden 'lichtgrijs'. (neen het zijn geen zip files maar een ipsw).
Hoe kan ik mijn doel bereiken? (ergens gelezen dat restore of dfu mode kan helpen maar vraag toch liever nog eens info)

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipsw file Heccer Archief 2 01-03-10 10:38
Geen .ipsw in de ipsw file Poky Archief 5 25-06-09 21:53
Mac OS X: iTunes ziet ipsw file niet Meneer Guggenheimer iTunes 3 23-01-08 21:17
IPSW file niet te vinden Bxrt Archief 3 29-12-07 21:57
Kan 1.0.2 niet selecteren??? Koes Unlock [archief] 4 31-10-07 22:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.