//

iPhone 3GS - Dictafoon werkt wisselend

iPhone 3GS - Dictafoon werkt wisselend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn werk gebruik ik de dictafoon van de iPhone regelmatig voor het opnemen van vergaderingen met een gemiddelde lengte van 45 minuten. Dit is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-10, 18:12
Joop87 Joop87 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard iPhone 3GS - Dictafoon werkt wisselend

Voor mijn werk gebruik ik de dictafoon van de iPhone regelmatig voor het opnemen van vergaderingen met een gemiddelde lengte van 45 minuten. Dit is tientallen keren probleemloos verlopen voor de vakantie, maar nu krijg ik regelmatig problemen.

Het opnemen zelf lukt prima, maar vervolgens kan ik het bestand zelf niet op de iPhone afspelen noch synchroniseren. Het rare is dat het soms wel goed gaat, van de afgelopen 6 pogingen zijn er namelijk 2 wel gelukt om af te spelen en vervolgens te synchroniseren.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Alvast bedank,

Joop
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 19:21
Joop87 Joop87 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Update:

Vandaag heb ik wederom getracht met behulp van mijn iPhone vergaderingen op te nemen. Het rare is dat het vandaag 4 maal probleemloos verlopen is.

Al mijn korte opnames (10 sec.) verlopen altijd probleemloos, alleen bij langere opnames (meer dan 30 min.) krijg ik een probleem. Mijn vermoeden is dat dit aan het einde van de opname ligt. Wanneer de iPhone klaar is met het opnemen van een langere opname dan moet even de opname verwerkt worden. In het overzichtsmenu van je memo's zie je dan links van de opname geen pijlsymbool om af te spelen, maar een rondje om aan te geven dat hij bezig is. Ik denk dat als je het proces afbreekt terwijl dat rondje bezig is, dan de opname mislukt (als in: niet afspeelbaar op iPhone en niet synchroniseerbaar)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dictafoon Jay019 iPhone Apps 48 09-03-13 22:28
dictafoon pimvhe iPhone algemeen 4 30-10-10 15:29
Dictafoon yoyoran iPhone algemeen 0 16-10-10 12:25
iPhone 'Dictafoon'-app neemt op met Apple Lossless Zuurbekje iPhone Apps 0 23-03-10 10:15
Dictafoon sjoeii Ringtones en Wallpapers 3 25-02-10 07:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.