//

Wel of geen iPhone 4?

Wel of geen iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet wel dat tmobile niet overal dekking heeft, en dan komt de death grip wel dichtbij. Zelf heb ik een simlockvrije iPhone met een KPN ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-09-10, 17:28
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Weet wel dat tmobile niet overal dekking heeft, en dan komt de death grip wel dichtbij. Zelf heb ik een simlockvrije iPhone met een KPN sim en geen last van signaalverlies.

Hoor net dat eind deze maand de nieuwe serie iPhone 4 de fabriek zal verlaten. De antennerand zal bestaan uit ander materiaal afgedekt met een coating. Optisch zal hij niet anders zijn dan de huidige.

Laatst gewijzigd door zackary; 11-09-10 om 20:43.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-09-10, 16:04
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
Weet wel dat tmobile niet overal dekking heeft, en dan komt de death grip wel dichtbij. Zelf heb ik een simlockvrije iPhone met een KPN sim en geen last van signaalverlies.

Hoor net dat eind deze maand de nieuwe serie iPhone 4 de fabriek zal verlaten. De antennerand zal bestaan uit ander materiaal afgedekt met een coating. Optisch zal hij niet anders zijn dan de huidige.
Interessant! Waar heb je dat gelezen? Want dat zou wel die 30 september weer verklaren. Een vriend van me wacht namelijk ook tot na 30 september, maar dat was meer om zo'n gerucht uit Mexico. Heb je misschien een bron?
  #23  
Oud 14-09-10, 00:59
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Dat klinkt inderdaad wel interessant. Als dat zo is kan ik nog wel even wachten met het aanschaffen aangezien me dat wel heel praktisch lijkt als ik eventueel geen bumper zou hoeven te gebruiken.
  #24  
Oud 14-09-10, 08:25
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjik83 Bekijk bericht
Dat klinkt inderdaad wel interessant. Als dat zo is kan ik nog wel even wachten met het aanschaffen aangezien me dat wel heel praktisch lijkt als ik eventueel geen bumper zou hoeven te gebruiken.
Klopt, en dan kan ik die laatste twee weekjes ook nog wel wachten tot er meer duidelijkheid is na 30 september. Maar ik heb er verder niets over gelezen, dus ik ben wel benieuwd naar de bron.
  #25  
Oud 17-09-10, 22:54
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rianne20 Bekijk bericht
Klopt, en dan kan ik die laatste twee weekjes ook nog wel wachten tot er meer duidelijkheid is na 30 september. Maar ik heb er verder niets over gelezen, dus ik ben wel benieuwd naar de bron.
Rianne,

Het heeft ff geduurd, maar de bron die je vroeg las ik hier:
Apple past antenne iPhone 4 aan :: GSM Helpdesk Nederland


groet,

zackary
  #26  
Oud 18-09-10, 10:53
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
Rianne,

Het heeft ff geduurd, maar de bron die je vroeg las ik hier:
Apple past antenne iPhone 4 aan :: GSM Helpdesk Nederland


groet,

zackary
Bedankt! Ben er nog wel een beetje sceptisch over, maar ik wacht voor alle zekerheid toch nog even tot er wat meer duidelijkheid van Apple is.
  #27  
Oud 18-09-10, 17:47
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Kun je doen, maar zoals ik als zei heb ikzelf geen last van de deathgrip
  #28  
Oud 18-09-10, 17:52
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
Kun je doen, maar zoals ik als zei heb ikzelf geen last van de deathgrip
Ik heb de iphone 4 32GB nu 3 weken in gebruik, ik ben er steeds meer over te spreken. Nog nooit wegvallende gesprekken gehad. Prachtig ding! Mijn moeder heeft nu mijn iphone 3G en mijn broertje de 3GS dus ik heb vergelijkingsmateriaal genoeg .
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #29  
Oud 18-09-10, 18:38
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenmo Bekijk bericht
Ik heb de iphone 4 32GB nu 3 weken in gebruik, ik ben er steeds meer over te spreken. Nog nooit wegvallende gesprekken gehad. Prachtig ding! Mijn moeder heeft nu mijn iphone 3G en mijn broertje de 3GS dus ik heb vergelijkingsmateriaal genoeg .
Heb je de iPhone 4 los gekocht of met een abonnement? Aangezien ik in je onderschrift zie dat je 'm uit Frankrijk hebt (meen ik er uit te halen)? Bevalt dat en scheelt dat een hoop dan dat je 'm bijvoorbeeld met een abonnement van T-mobile krijgt?
  #30  
Oud 19-09-10, 21:07
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rianne20 Bekijk bericht
Heb je de iPhone 4 los gekocht of met een abonnement? Aangezien ik in je onderschrift zie dat je 'm uit Frankrijk hebt (meen ik er uit te halen)? Bevalt dat en scheelt dat een hoop dan dat je 'm bijvoorbeeld met een abonnement van T-mobile krijgt?
Deze heb ik los uit parijs gekocht en ik gebruik hem met mijn vodafone abbonement web 270 als ik mij niet vergis. Qua geld denk ik niet dat ik voordeliger uit ben dan bij T-mobile, maar ik ben gewoon tevreden over vodafone.

Verder is het echt een heerlijke gadget/phone. Ik gebruik hem ook veel voor mail en als agenda. Die retinadisplay vond ik niet de belangrijkste verbetering t.o.v. de 3G dacht ik van tevoren. Maar jemig wat is dat beeld scherp!
  #31  
Oud 24-09-10, 16:11
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenmo Bekijk bericht
Deze heb ik los uit parijs gekocht en ik gebruik hem met mijn vodafone abbonement web 270 als ik mij niet vergis. Qua geld denk ik niet dat ik voordeliger uit ben dan bij T-mobile, maar ik ben gewoon tevreden over vodafone.

Verder is het echt een heerlijke gadget/phone. Ik gebruik hem ook veel voor mail en als agenda. Die retinadisplay vond ik niet de belangrijkste verbetering t.o.v. de 3G dacht ik van tevoren. Maar jemig wat is dat beeld scherp!
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar dat scherm! Paar leraren van me hebben wel een iPhone 4 maar heb 'm nog niet van dichtbij kunnen bekijken. Maar in principe als je een hoesje/bumper erbij neemt, ben je sowieso van het probleem af. En ik neem aan dat ik wel een bumper wil, aangezien het best een fragiele telefoon is (glas)!

Las hier net wel ergens op het forum dat iemand bij T-Mobile het bericht kreeg dat het nog 3-6 weken zou duren voordat zijn/haar iPhone 4 er was, en dit had te maken met de 'nieuwe iPhones zonder antenneprobleem'. Maar of T-Mobile dit er zelf van maakt of dat het echt is weet ik niet...
  #32  
Oud 24-09-10, 16:57
KainNL KainNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik ben vandaag ook eens gaan informeren. Heb besloten om mijn HTC op ZEKER te verwisselen voor een iphone.
Er blijken achter de schermen toch grotere tegenvallende berichten te zijn wat betreft de schermen en de software.
Er werd me gezegd dat er sowieso een wachttijd is van 2 tot 3 maanden hier in België, MAAR (nu komt het) ze zijn bij Apple al bezig met een iphone 4.2 wist de verkoper van Mobistar mij te vertellen !! En deze raade mij aan om tot Januari/Februari te wachten tot deze er is !!
Dus ik ga gewoon nog even een maandje of 5 wachten........
  #33  
Oud 26-09-10, 00:19
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

iPhone 4.2? Ik denk dat ze in de war zijn met iOS 4.2 dat eind dit jaar uitkomt.
  #34  
Oud 26-09-10, 11:29
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lexvo Bekijk bericht
iPhone 4.2? Ik denk dat ze in de war zijn met iOS 4.2 dat eind dit jaar uitkomt.
Dat denk ik persoonlijk ook ja...
  #35  
Oud 26-09-10, 12:11
phunx's schermafbeelding
phunx phunx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 036
Berichten: 59
Standaard

Er zijn veel mensen die de death grip verwarren met het bereik van de provider.
Als je sowieso al slecht bereik hebt (laten we zeggen 2 a 3 streepjes), ja, dan kan het signaal helemaal wegvallen ALS je de telefoon in de death grip vasthoudt.
Heb je vol bereik, dan valt het echt wel mee!

Ik heb werkelijk waar nooit last gehad van de death grip (bel via KPN). Niet tijdens het vasthouden van de telefoon om er mee te spelen en ook niet tijdens een telefoongesprek. Ik houd hem dan ook niet zo geforceerd vast zoals al die filmpjes van de death grip voordoen.

De media heeft dit verhaal gewoon hartstikke aangedikt joh!
Gewoon kopen en genieten zoals de rest ;-)
__________________
iMac 27'' i5 2,66Ghz - MacBook Pro 13'' 2,53Ghz - iPhone 4 Black 16GB - iPod Classic Black 80GB - iPad Wi-Fi + 3G 32GB - Time Capsule 1TB
  #36  
Oud 26-09-10, 15:43
KainNL KainNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Het blijkt dus niet om de 4.2 te gaan, zoals ik dacht dat er van de 3 naar 3GS gegaan was. Maar de iphone 5.
  #37  
Oud 26-09-10, 15:52
phunx's schermafbeelding
phunx phunx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 036
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KainNL Bekijk bericht
Het blijkt dus niet om de 4.2 te gaan, zoals ik dacht dat er van de 3 naar 3GS gegaan was. Maar de iphone 5.
Succes met wachten
  #38  
Oud 26-09-10, 17:34
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KainNL Bekijk bericht
Ik ben vandaag ook eens gaan informeren. Heb besloten om mijn HTC op ZEKER te verwisselen voor een iphone.
Er blijken achter de schermen toch grotere tegenvallende berichten te zijn wat betreft de schermen en de software.
Er werd me gezegd dat er sowieso een wachttijd is van 2 tot 3 maanden hier in België, MAAR (nu komt het) ze zijn bij Apple al bezig met een iphone 4.2 wist de verkoper van Mobistar mij te vertellen !! En deze raade mij aan om tot Januari/Februari te wachten tot deze er is !!
Dus ik ga gewoon nog even een maandje of 5 wachten........

Denkt ge nu echt dat verkopers die afgelopen zomer vaak totale onzin uitkraamden als het over de release van de iPhone 4 ging, nu plots de ultieme inside-info over de opvolger van de iPhone 4 zouden hebben?

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 26-09-10 om 17:36.
  #39  
Oud 02-10-10, 16:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Voor dit alleen al zou je een iphone 4 kopen; dit was afgelopen donderdag, veel lawaai en toch wel goeie kwaliteit .

YouTube - Guns N' Roses live in sportpaleis antwerpen 2010 (november rain).
  #40  
Oud 02-10-10, 16:27
Striki1990 Striki1990 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb mij nieuwe iPhone 4 nu 3 dagen en heb tot nu toe nog niks gemerkt van de zogenaamde "death grip". Als ik aan het bellen breng en ik zat mijn vochtige handpalm tegen de "death grip" plaats, gaan er geen streepjes verloren, er komen er soms zelfs bij.
In België lijk ik dus geen last te hebben van de death grip. En ben zeer tevreden over mijn allereerste iPhone! Zeker aan te raden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
iPhone 4: Wel of geen issues? AeronNL Koopinformatie Nederland 7 29-06-10 18:05
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.