//

Wel of geen iPhone 4?

Wel of geen iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze vraag en/of discussie zal misschien al menig maal gesteld zijn, maar ik twijfel op het moment enorm of ik wel of geen iPhone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-09-10, 19:16
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Question Wel of geen iPhone 4?

Deze vraag en/of discussie zal misschien al menig maal gesteld zijn, maar ik twijfel op het moment enorm of ik wel of geen iPhone 4 bij een abbonnement aanschaf, om het simpele begrip 'death grip'. Ik heb wat onderzoekjes gedaan via het internet, en het 'schijnt' in Nederland nogal mee te vallen, maar was benieuwd naar mening van gebruikers.

Vriendin van me heeft op het moment een 3G, en ging met haar kapotte iPhone naar de Apple Store, waar ze meteen wat vroeg over de iPhone 4. Daar vertelde een medewerker dat je de bumpers/hoesjes in Nederland er niet bij krijg als je voor 30 september een iPhone 4 koopt (wat volgens hem dus alleen in Amerika gebeurd) plus hij zei ook: "Waarom zou je de 4 nu kopen als over een paar maanden de 5 uit komt?". Wat ik nogal vaag vond, want op internet vind ik hier persoonlijk geen informatie over, dus sinds wanneer zegt een medewerker zoiets tegen een klant?

Nu zit ik met een kapotte telefoon, plus mijn huidige toestel heb ik nu verkocht, dus mijn plan was om deze maand nog een abbonnement af te sluiten met een iPhone 4. Is dit nou wel of niet aan te raden, gezien de laatste ontwikkelingen bij Apple en/of het uitkomen van een betere/nieuwe versie van de iPhone?

Ik kom er verder niet in uit met informatie op internet, vandaar dat ik het even concreet vraag, wie weet kan een van jullie mij een antwoord geven!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-10, 19:27
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Denk niet dat er binnenkort een nieuwe komt, apple zegt namelijk dat antenne-gate opgelost is door de bumpers, dus zal de nieuwe pas juni/juli komen/geintroduceerd worden. Ik heb trouwens totaal geen last van de death grip.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 07-09-10, 20:37
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Indd ik lees ook wel eens dat er nieuwe enzo komt maar dat zou oneerlijk zijn tegenover de mensen met de huidige Iphone 4. Maar aan de andere kant Apple kan het niet schelen we blijven toch kopen. Maar als ik jou was zou ik gewoon voor de Iphone 4 gaan en helemaal als je momenteel geen telefoon hebt. Want op dit moment is er geen betere dan de Iphone 4 denk ik.

Ik heb wel last van slecht signaal 1 streepje met 3G netwerk en anders 3. Maar dat ligt aan mijn woonplaats denk want als ik niet vasthoud heft die ook 1 streepje.
  #4  
Oud 07-09-10, 20:46
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Geen last van death grip, de bumper krijg je wel gratis in NL hoor.
Ik twijfelde ook, altijd Nokia gehad en nu mijn eerste iPhone.
Gewoon kopen het is een heerlijke telefoon
  #5  
Oud 07-09-10, 20:48
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Ik heb voor 2 weken terug ook hetzelfde gedacht. Maar ben blij dat ik toch de iphone 4 op 27-8 heb genomen. Eerste instantie had ik bij mij thuis maar 3 streepjes en dacht: shit ik heb een iphone met death grip. Maar toen ik afgelopen vrijdag bij mijn broer was. Had ik volle bak op 3G. Dus blijkbaar ligt het toch waar je ergens woont.
  #6  
Oud 07-09-10, 21:10
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Indd ik lees ook wel eens dat er nieuwe enzo komt maar dat zou oneerlijk zijn tegenover de mensen met de huidige Iphone 4. Maar aan de andere kant Apple kan het niet schelen we blijven toch kopen. Maar als ik jou was zou ik gewoon voor de Iphone 4 gaan en helemaal als je momenteel geen telefoon hebt. Want op dit moment is er geen betere dan de Iphone 4 denk ik.

Ik heb wel last van slecht signaal 1 streepje met 3G netwerk en anders 3. Maar dat ligt aan mijn woonplaats denk want als ik niet vasthoud heft die ook 1 streepje.
Ja, ik hoorde ook al vaker dat het aan je woonplaats kan liggen, en het dus meer aan het bereik van je provider ligt dan aan de iPhone! Maar het is prettig om van iPhone 4 gebruikers te horen of zij er wel of geen last van hebben, maakt voor mij de keuze toch wat makkelijker!
  #7  
Oud 07-09-10, 21:10
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
Geen last van death grip, de bumper krijg je wel gratis in NL hoor.
Ik twijfelde ook, altijd Nokia gehad en nu mijn eerste iPhone.
Gewoon kopen het is een heerlijke telefoon
Maar krijg je die bumper dan alleen als je 'm in de Apple Store (op internet of in de winkel o.i.d.) koopt of ook echt als je 'm met een abbonnement van bijvoorbeeld T-Mobile afsluit? Of stuurt Apple zo'n bumper dan gewoon na?
  #8  
Oud 07-09-10, 21:13
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik heb de iphone 4 nu een week. Zonder hoesje en met hoesje gebruikt. Ik heb geen of nauwelijks last van de deathgrip. In de steden den haag en rotterdam zowiezo vaak 4/5 streepjes op 3G.
Ik vind het een heerlijke telefoon. Snel, prachtige camera en een super scherp beeld. Absoluut tevreden ermee!
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #9  
Oud 07-09-10, 21:19
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rianne20 Bekijk bericht
Maar krijg je die bumper dan alleen als je 'm in de Apple Store (op internet of in de winkel o.i.d.) koopt of ook echt als je 'm met een abbonnement van bijvoorbeeld T-Mobile afsluit? Of stuurt Apple zo'n bumper dan gewoon na?
Rianne,

De bumper sturen ze na. In de AppStore moet je hiervoor een speciale app gebruiken.
Mijn iPhone komt uit Parijs(simlockvrij),dus maakt niet uit waar je hem gekocht hebt.
  #10  
Oud 07-09-10, 22:07
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
Rianne,

De bumper sturen ze na. In de AppStore moet je hiervoor een speciale app gebruiken.
Mijn iPhone komt uit Parijs(simlockvrij),dus maakt niet uit waar je hem gekocht hebt.
Indd het werkt via een app (Bumper case app ofzo?) maar 1 tip haal geen belkin case die is echt *** en lelijk.
  #11  
Oud 07-09-10, 22:14
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Mijne is uit Amerika, in de app store moet je iPhone 4 case program downloaden, inloggen en je case bestellen. Werkte bij mij ook gewoon.
  #12  
Oud 07-09-10, 22:37
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Bedankt voor de reacties! Het is me opzich duidelijk, dus een appje downloaden als ik de iPhone zou hebben en dan zou ik een bumper case krijgen. Bedankt!

Ik hoef dus ook absoluut niet te rekenen dat er vanaf 30 september een 'nieuwe' versie uit zou komen, of dat de iPhone 5 niet lang op zich zal laten wachten?
  #13  
Oud 07-09-10, 22:57
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rianne20 Bekijk bericht
Bedankt voor de reacties! Het is me opzich duidelijk, dus een appje downloaden als ik de iPhone zou hebben en dan zou ik een bumper case krijgen. Bedankt!

Ik hoef dus ook absoluut niet te rekenen dat er vanaf 30 september een 'nieuwe' versie uit zou komen, of dat de iPhone 5 niet lang op zich zal laten wachten?
Lijkt me niet nee gewoon kopen die 4 en genieten!
  #14  
Oud 08-09-10, 13:32
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Nee, er kunnen nog zoveel roddels zijn, maar ik (en ik denk velen met mij) gaan er gewoon van uit dat de iPhone 5 in de zomer van 2011 komt.
  #15  
Oud 08-09-10, 18:08
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Nee, er kunnen nog zoveel roddels zijn, maar ik (en ik denk velen met mij) gaan er gewoon van uit dat de iPhone 5 in de zomer van 2011 komt.
Er zijn ontzettend veel roddels, maar volgens mij ging Apple vanaf 30 september gewoon nog meer research doen wat er wel/niet goed was aan de iPhone 4 en deze resultaten namen ze mee voor de iPhone 5. Maargoed, er zijn altijd mensen die vervolgens geruchten de wereld in helpen. Ik denk ook dat Apple een hoop ontevreden klanten zou hebben als ze direct een nieuwe 4, zonder dat nu aan te kondigen, op de markt zouden brengen.

Voor mij is het duidelijk eigenlijk wat betreft die nieuwe versie! Ik zou wel graag nog wat reacties zien van mensen met betrekking tot die death grip!
  #16  
Oud 08-09-10, 18:10
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rianne20 Bekijk bericht
Er zijn ontzettend veel roddels, maar volgens mij ging Apple vanaf 30 september gewoon nog meer research doen wat er wel/niet goed was aan de iPhone 4 en deze resultaten namen ze mee voor de iPhone 5. Maargoed, er zijn altijd mensen die vervolgens geruchten de wereld in helpen. Ik denk ook dat Apple een hoop ontevreden klanten zou hebben als ze direct een nieuwe 4, zonder dat nu aan te kondigen, op de markt zouden brengen.

Voor mij is het duidelijk eigenlijk wat betreft die nieuwe versie! Ik zou wel graag nog wat reacties zien van mensen met betrekking tot die death grip!
Ja maar ontevreden klanten zoals ik en veel meer andere blijven toch wel de Iphone kopen. Toen bekend was dat er antenneproblemen waren was ook iedereen ontevreden maar kijk hoe die spul verkoopt man.
  #17  
Oud 08-09-10, 23:18
devilrocky devilrocky is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik woon in Belgie en heb al de death grip ervaren. Als ik dit wil bekomen moet ik hem echt stevig vasthouden en zakn de streepjes langzaam. Dit lukt me trouwens niet overal.
Maar aangezien ik de Apple bumper gratis besteld heb, heb ik er geen last van.

De death grip heb ik totaal niet tijdens het bellen, ik moet al mijn best doen om het te krijgen bij het onhandig en stevig vasthouden.

Dus hier zeker een tevreden iPhone 4 gebruiker : )
  #18  
Oud 09-09-10, 18:37
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devilrocky Bekijk bericht
Ik woon in Belgie en heb al de death grip ervaren. Als ik dit wil bekomen moet ik hem echt stevig vasthouden en zakn de streepjes langzaam. Dit lukt me trouwens niet overal.
Maar aangezien ik de Apple bumper gratis besteld heb, heb ik er geen last van.

De death grip heb ik totaal niet tijdens het bellen, ik moet al mijn best doen om het te krijgen bij het onhandig en stevig vasthouden.

Dus hier zeker een tevreden iPhone 4 gebruiker : )
Het antwoord waar ik van de meesten al op hoopte!
  #19  
Oud 10-09-10, 17:29
adjekuo adjekuo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

ik heb tijdens het bellen (zonder case) nog geen wegvallende gesprekken gehad

mja tijdens het bellen hou je hem ook niet in de death grip
  #20  
Oud 10-09-10, 21:08
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adjekuo Bekijk bericht
ik heb tijdens het bellen (zonder case) nog geen wegvallende gesprekken gehad

mja tijdens het bellen hou je hem ook niet in de death grip
Ik heb geen idee, heb nog geen iPhone 4 echt in mijn handen gehad. En aangezien het maar een klein streepje is zou je er misschien toch eens met je hand of vinger overheen kunnen gaan? Maargoed, als de meesten geen last hebben van die death grip ga ik toch wel voor de iPhone 4 denk ik! Het probleem lijkt mij zo minimaal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
iPhone 4: Wel of geen issues? AeronNL Koopinformatie Nederland 7 29-06-10 18:05
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.