iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Contacten importeren op iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/71199-contacten-importeren-op-iphone-4-a.html)

Fala 08-09-10 15:35

Contacten importeren op iPhone 4
 
Hallo, ik heb net een iPhone 4 en ik wil graag m'n oude telefoonnummers importeren. Maar ik heb nu een microsim. Hoe zet ik de telefoonnummers over? (Heb al geprobeerd om alle telnrs van oude telefoon op de microsim te zetten, maar dat doet hij niet, en ook niet via een exportbestand etc) Dus is alles overtypen de enige mogelijkheid?

Bedankt alvast,

sa-jaws 08-09-10 15:45

je moet eerst alles van je je oude telefoon naar je microsim kopieren, je hebt een adapter nodig zodat je microsim in je oude telefoon past

Dragon 08-09-10 15:51

Je oude iPhone via iTunes met Outlook laten syncen, wel de optie in iTunes aanzetten om je contacten te syncen. Of als je nog geen iPhone hebt, je oude software gebruiken om je contacten van je oude mobiel met Outlook te syncen.

Hierna staan ze in Outlook en kan je je nieuwe iPhone 4 weer via iTunes syncen. En nu ook weer de optie aan zetten dat je je contacten met Outlook wilt syncen.

Fala 08-09-10 16:00

Ik heb inderdaad met een adapter mijn nieuwe microsim in m'n oude toestel gestopt en geprobeerd het te kopiëren, maar dat doet hij niet. (het is echt een oud bakkie hoor mijn oude toestel, dus wellicht dat het daar aan ligt.) Maar ik heb op zich alle contacten op mijn pc staan en kan ik exporteren via .csv bestand. Kan ik daar nog wat mee?

Ik kan niet via outlook importeren, heb ik al geprobeerd, maar daar importeert hij dus alleen lege contactgegevens. Dus wat ik daar dan fout doe?
Vraag me af of ik outlook kan laten synchen met iTunes, aangezien ik outlook op mijn werklaptop niet lokaal kan opstarten (Waar ik dus iTunes op heb) en in mijn werkomgeving mag ik geen iTunes draaien.

Dus is er nog een andere mogelijkheid?
PS: bedankt voor jullie snelle reacties!

JenD71 25-10-11 21:08

Hallo, ik heb zojuist een iphone 4 32GB aangeschaft. Nu wil ik mijn contacten van mijn oude telefoon (nokia e65) in mijn iphone zetten, maar heb geen flauw idee hoe dat moet. Hierboven wordt gesproken over een adapter. Wat voor adapter is dat dan? Kan het ook op een simpele, eenvoudige manier? Ik heb versie 5.0 gedownload.
Hebben jullie een oplossing?

kokkie44 26-10-11 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JenD71 (Bericht 724190)
Hallo, ik heb zojuist een iphone 4 32GB aangeschaft. Nu wil ik mijn contacten van mijn oude telefoon (nokia e65) in mijn iphone zetten, maar heb geen flauw idee hoe dat moet. Hierboven wordt gesproken over een adapter. Wat voor adapter is dat dan? Kan het ook op een simpele, eenvoudige manier? Ik heb versie 5.0 gedownload.
Hebben jullie een oplossing?

Het probleem zit hem in de simkaart van de nokia, die is te groot voor de iphone 4.
Dus zul je een adapter moeten hebben zodat je de simkaart , nieuwe microsim, in je nokia kan stoppen en zo je contacten op die sim kan zetten, daarna de sim uit de adapter halen, in je iphone stoppen en via instellingen simcontacten importeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.