//

Iphone 4; niets krasvrij aan, let op!

Iphone 4; niets krasvrij aan, let op! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een vreselijke ramp gebeurd; er zit een krasje op de achterzijde van mijn Iphone 4 Die achterkant die net zo krasvrij zou zijn als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-09-10, 23:48
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard Iphone 4; niets krasvrij aan, let op!

Vandaag een vreselijke ramp gebeurd; er zit een krasje op de achterzijde van mijn Iphone 4
Die achterkant die net zo krasvrij zou zijn als de voorkant........

Zie dit als een waarschuwing, koop een hoesje oid want er is door niets gewoon een kras in gekomen bij mij!
Als het dan al zo krasvrij is, zou er toch wel wat gebeurd moeten zijn wil het dan toch gebeuren......en dat is niet zo!
Ik leg hem al nooit zomaar neer maar extra zachtjes en op een papiertje oid; nooit "bloot" op de tafel. Ik veeg het eerst nog eens schoon voor ik hem neerleg (ja, echt waar) en ik heb hem continue in de gaten. ALs er een zandkorrel onder ligt, heb ik het in de gaten. Ik verschuif hem niet en ik zorg dat dat ook niet kan gebeuren.

Echt waar; er is geen grotere mierenbevruchter dan ik op dit punt!

TOCH, is er een kras in gekomen; niet een licht krasje, maar een beste pit van een mm die je voelt als je er overheen gaat!!

Ik kan me niet voorstellen hoe dat gekomen is, als je het ziet denk je dat iemand me wilde steken met een scherp voorwerp en ik met mijn telefoon afgeweerd heb.......zo'n schade zit eraan. Ik heb hem niet uit het oog gehad oid en dus is het gebeurd op.......tja, NIETS!!

Ik ben er doooooodziek van! Let op mensen dus met je toestel; ga er niet te makkelijk mee om omdat hij toch krasvrij is!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-10, 01:52
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Rustig jonge, het blijft maar een telefoon uiteindelijk
  #3  
Oud 09-09-10, 08:04
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Rustig jonge, het blijft maar een telefoon uiteindelijk
Klopt maar wel zonde toch?
  #4  
Oud 09-09-10, 10:00
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Haha, ja dat is wel zo, het is maar een telefoon, maar toch is het zonde.
De "vreselijke ramp" was met een knipoog bedoeld natuurlijk, maar toch ben ik er best wel een beetje ziek van.
Raar dat men zo hoog opgeeft over krasvrij terwijl een donsveertje dat ding doorsnijd
  #5  
Oud 09-09-10, 10:27
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Ik ben dan stiekem toch wel een beetje benieuw naar een foto van de vreselijke ramp
Helemaal door deze zin:
"als je het ziet denk je dat iemand me wilde steken met een scherp voorwerp en ik met mijn telefoon afgeweerd heb.......zo'n schade zit eraan"
Maar ff serieus, Apple kan zaggen wat ze willen maar gevaar op een kras is er natuurlijk altijd. Als je er zeker van wilt zijn dat er niks mee gebeurd zul je inderdaad een hoesje moeten gebruiken. (Of hem natuurlijk thuis laten liggen in een dikke kluis )
  #6  
Oud 09-09-10, 10:42
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ja die zou ik ook graag eens willen zien. Als er namelijk een dikke barst/gat/scheur van 1mm in zit kan ik me bijna niet voorstellen dat hij gewoon rustig op een gladde ondergrond heeft gelegen
  #7  
Oud 09-09-10, 10:51
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Heel dik of diep is het niet, maar wel een voelbare kras die er echt in zit. Je mag me geloven of niet, ik probeer alleen te waarschuwen daar ik het zelf ook niet kan geloven.
Ik lees namelijk wel eens dat mensen geen bescherming aanschaffen omdat hij "toch krasvrij is" en dus mijn post daarover.
Het is een waarschuwing, het staat je vrij om het aan te nemen maar ook om af te slaan.
  #8  
Oud 09-09-10, 12:12
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Maak er eens een foto van dan.. ik had in het eerste uur mn telefoon al 2 keer van een meter hoogte laten vallen en toen zag ik er nog geeneens een kras op zitten.

En als het zo erg is dan koop je toch een nieuw achterkantje

Laatst gewijzigd door harriepopov; 09-09-10 om 12:37. Reden: even mijn schrikbarende nederlands bijgewerkt..excuses
  #9  
Oud 09-09-10, 12:19
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Ik heb zelf nog een 3G. Men abo loopt nog een jaar.. heb sinds 2 weken een nieuwe van apple omdat men vorige kapot gegaan is.. en ik wilde met deze ook zuinig doen.. en hoe voorzichtiger je er mee probeert te doen. Hoe meer de kans bestaat dat je hem per ongeluk laat vallen.. Gebeurde mij namelijk ook. Niet zomaar op tafel en als ik hem in men tas deed eerst in hoesje schuiven.. Wat denk je.. terwijl ik op de wc zit.. valt hij uit men zak (ff vergeten dat deze in men broekzak zat) en ja hoor ook een klein krasje erop .. eeuwig zonde.. maar ja.. ik doe er nu maar gwn normaal mee.. want hoe zuiniger ik wil doen,, hoe eerder het mis gaat..
Dus zo denken. '' tis zonde maar het is en blijft een telefoon '' Als je er normaal mee omgaat heb je dus ook minder kans dat er uiteindelijk iets mee gebeurd. omdat het niet zo meespeelt in je achterhoofd

En geloof me dit is ook een wijze les..

Grtz.
  #10  
Oud 09-09-10, 18:31
vsb focus vsb focus is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Een tip:

iphone 4g 4 Full body screen protector Front & Back x2 on eBay (end time 12-Aug-10 10:53:34 BST)
  #11  
Oud 09-09-10, 22:28
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

is er niet een 'zalfje' dat het kan polijsten? ik heb zelf op de metalen rand veel kleine krasjes [3gs 4.1] terwijl ik toch een rubber cover heb.
__________________
if you can't fixit, don't...
  #12  
Oud 09-09-10, 22:46
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Een zalfje helpt niet, zoals ik al zei; het zit er echt in en je voelt de diepte, je nagel haakt erin als je erover gaat. Dat poets je niet meer weg. Die tip met die cover is een goede, dankje!
  #13  
Oud 09-09-10, 23:50
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Klopt wel, de zogenaamde krasvrije voor/achterkant van de 4 ziet er na 3 week al slechter uit als de 3GS na een jaar.
  #14  
Oud 10-09-10, 11:07
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Ik heb hem rondom in een invisible shield en gebruik een insteek case. Zo hou ik hem nieuw voor de volgende eigenaar als ik volgend jaar de iPhone 5 koop!
  #15  
Oud 10-09-10, 18:23
adjekuo adjekuo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

had bij aankoop meteen een protector op de achterkant gedaan, deze is toch gevoeliger voor krassen dan de voorkant
  #16  
Oud 11-09-10, 10:34
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Die invisible shields en protectors schijnen redelijk goed te zijn. Heb het een paar keer gezien en getest bij iemand, maar pers. vond ik het niet zo fijn en er ook niet mooi uitzien. Hou mijn iPhone 4 gewoon zoals ie is, dan vind ik hem ook gewoon het mooist. Wel doe ik hem in een lederen case. Dit doe ik overigens voor mijzelf en niet voor een eventuele volgende eigenaar.
  #17  
Oud 11-09-10, 11:51
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik heb er direct na het uitpakken een screenfolie op geplakt een een gelaskin op de zij- en achterkant...Doet niks met de vorm van het toestel, ziet er leuk uit en toch is ie goed beschermd. Wanneer ik hem niet gebruik zit ie in een valente leren hoesje.
  #18  
Oud 11-09-10, 13:36
squeek squeek is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

zelfde hier, screen protector op voorzijde geplakt, perfect bubbelsvrij dus je ziet het niet eens dat er iets ophangt, en aan de achterzijde een doorzichtige case die de achterkant en zijkanten mooi beschermd. voorlopig nog als nieuw dus!
  #19  
Oud 11-09-10, 15:23
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Precies hetzelfde met mijn iphone 4 gebeurt,
heb hem net een week.
Gisteren op school, gewoon op de tafel gelegd.

Pak hem op, zie ik tot mijn verbazing gewoon een kras op de achterkant, die inderdaad gewoon voelbaar is.

Jammer is het helaas wel.
  #20  
Oud 11-09-10, 15:50
Inno Inno is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Zonde man Mijn iPhone komt maandag binnen, maar mijn screenprotector en hoesje pas wat later... Nu vroeg ik me af of de iPhone al geleverd wordt met een soort transparante beschermsticker (zoals je dat wel vaker ziet bij nieuwe mobieltjes)...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kapot, niets aan te zien Tjade3 iPhone algemeen 17 12-04-13 17:27
2.2.1 iphone gelockt en niets meer aan te doen groochy iPhone algemeen 13 04-05-09 16:01
Iphone doet niets volkan iPhone algemeen 1 18-10-08 14:31
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.