iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen installer opgelost (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7129-problemen-installer-opgelost.html)

febe 12-02-08 00:33

Problemen installer opgelost
 
de laatste dagen ondervond ik, net als veel anderen, veel problemen met de installer. Hier vond ik, ondanks veel zoekwerk op t forum nog geen oplossing voor.
Na wat speuren kwam ik erachter dat de Ste source vernieuwd moest worden. Ik heb de oude Ste verwijderd en vervangen door: http://repo.smxy.org/iphone-apps/
Let op de caps en slashes!
installer loopt nu weer als een zonnetje. Ik hoop dat ik hiermee anderen ook een plezier doe.
Bron: http://blog.psmxy.org

arnoldve 12-02-08 01:44

je oplossing
 
Allereerst ben ik maar een simpele vader die probeert spelletjes op de iphone te krijgen, maar dit lukt niet via de installer 3.0 de versie van de Iphone is 1.1.2. Is je oplossing voor deze versie geschikt.

Alvast bedankt voor je tips, ben reeds uren bezig maar kom niet verder.

gr.

Arnold

febe 12-02-08 02:03

ga in de installer naar sources (rechts onderin), klik op edit en zoek naar Ste onder community sources. Die verwijder je. Dan edit, add (links bovenin) en de source zoals hierboven toevoegen. Na refresh zie je die dan bij community sources staan. Dit loste voor mij het probleem van de foutmeldingen in de installer op. Ook 1.1.2 overigens.

Tyr 12-02-08 16:53

Had het zelfde probleem en febe's oplossing werkte inderdaad voor mij ook.

dikkiedick51 12-02-08 17:51

Had het zelfde probleem en tis opgelost dank zij deze topic.
Thanks daarvoor.

ButcherJF 12-02-08 19:04

Je kunt het ook oplossen door naar versie 3.4 van Community Sources te updaten, of die te installeren. Hier zit de nieuwste en juiste repo van Ste nl. in.

Mailman 12-02-08 19:31

Ik kan Community Sources niet verwijderen of updaten. Krijg de foutmelding: Error Package download failed!

bullmastiff 13-02-08 12:02

Ik heb de aanpassing wel kunnen doen, maar bij het installeren van een nieuw onderdeel krijg ik de melding "package download failed: can't find host!"
Weet iemand wat ik daaraan kan doen??

............sorry. melding is weg en alles werkt geweldig nu!!!!!!!!!!
Bedankt voor deze hulp!!!

AeronNL 13-02-08 21:48

Had deze melding ook, zelfs na de nieuwe link toegevoegd te hebben.
Ik heb de iphone ff opnieuw opgestart en nu werkt het!

Pako 14-02-08 11:59

Bedankt voor de tip; alles werkt weer!
En inderdaad: kostte me uren om erachter te komen;-(
Cyberduck geprobeerd… etc.
Overigens had ik al wel 'international' geïnstalleerd én de update van BSD.
Die deden het om de een of andere reden wel.
Maar nadat ik de tip van Febe had gebruikt werden pakketjes eindelijk gewoon opgehaald en geïnstalleerd!

the-edge 25-03-08 13:15

Schopje :)

Moet Community sources updaten, maar hij zegt gewoon "Package download failed". Heeft iemand hier ergens een oplossing voor?

Die van Febe (change van source) heeft niet gewerkt.. :(

RoelG 25-03-08 14:07

Als je "PAckage download failed" krijgt bij het verwijderen van een programma is er iets fout. Best dat je iPhone dan eens uit en aanzet (volledig).

Dat hielp bij mij.

Grts,

roel

Sick Mic 25-03-08 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the-edge (Bericht 87005)
Schopje :)

Moet Community sources updaten, maar hij zegt gewoon "Package download failed". Heeft iemand hier ergens een oplossing voor?

Die van Febe (change van source) heeft niet gewerkt.. :(

Settings > Wi-Fi > Je verbiding > Renew Lease

= Fixed in 8 op 10 gevallen.

ykb1985 25-03-08 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sick Mic (Bericht 87173)
Settings > Wi-Fi > Je verbiding > Renew Lease

= Fixed in 8 op 10 gevallen.

Nope, helpt ook niet :confused:

Heb al het bovenstaande geprobeerd, maar niks helpt. Heel vreemd allemaal want gisteren deed alles het nog pico bello. Wi-Fi doet het gewoon prima wat mail/youtube/safari betreft, dus aan de verbinding ligt het ook niet...

RoelG 25-03-08 21:45

Herstart ook al geprobeerd?

ykb1985 25-03-08 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoelG (Bericht 87228)
Herstart ook al geprobeerd?

Ja, meerdere malen... Ik zie bij het opstarten van de installeer ook het Installer logo niet meer, voorheen wel...

ykb1985 25-03-08 21:52

Uninstallen gaat nu ook al niet meer... Is er een mogelijkheid om de installer opnieuw te installeren?

fideel 25-03-08 22:45

Ik heb mijn router gereset en alle problemen waren van de baan.
Mijn installer werkte dus ook de laatste dagen niet meer.
Daarvoor deed die het altijd perfect.
Dus router even proberen te resetten en laat eens weten of dit voor u hielp.

Grts
Fideel

Ray 26-03-08 15:34

Ik heb ook een probleempje ondervonden met Installer.
Wanneer ik een app download via Installer, doet hij wel downloaden maar niet installeren. Installer sluit dan ook gelijk af.
Ik moet dan via Winscp het gedownloade bestandje (0bytes) verwijderen.

Iemand een oplossing?

liotheplayboy 10-06-08 23:28

Kan niets downloaden met installer!! HEELP
 
Hallo zou er iemand mij kunnen helpen aub??
Altijd als ik iets wil downloaden van mijn installer dan gaa ik voor iets de downloaden en druk ik op instal dan download het het package en als er op mijn beeld installing package komt springt het uit en gaat het naar de summerboard dus ik kan niets meer downloaden ....
Zou er iemand mij kunnen helpen ?? danku :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.