//

Ontvangst fluctueert als een gek

Ontvangst fluctueert als een gek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Italiaanse neverlock, niet gejailbreakte 3GS met problemen. De ontvangst fluctueert enorm sterk, het ene moment heb ik vol bereik en een seconde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-10, 18:30
donethat donethat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Ontvangst fluctueert als een gek

Ik heb een Italiaanse neverlock, niet gejailbreakte 3GS met problemen. De ontvangst fluctueert enorm sterk, het ene moment heb ik vol bereik en een seconde later vallen de streepjes weg, of soms helemaal 'geen service'. Zonder de iPhone van zijn plaats te halen.

Gesprekken worden verbroken, 3G ontvangst werkt wanneer ik in de buurt ben van een zendmast, maar iets er vandaan werkt 3G niet, zelfs GPRS soms niet.

Kortom, er is iets mis met de ontvangst van mijn 3GS, heeft iemand een idee waar dat aan ligt? De reparateur zegt dat Dynafix aangeeft dat het een bekend probleem is met Vodafone. Lijkt me onzin.

Het probleem was er ineens nadat ik de iPhone retour ontving van reparatie. De sim kaart werd soms niet gedetecteerd, als ik dan het toestel wat kneep en draaide, werd de sim kaart weer gezien. Dat was een breuk in een of ander printplaatje en dat is hersteld. Maar nu heb ik een onbruikbare iPhone retour en een reparateur die preventief de antenne vervangen heeft en blijft volhouden dat het aan software ligt. Ik geloof 'm niet, waar kan het wel aan liggen?

- iOS 4.1 update bood (uiteraard zou ik haast willen zeggen) geen oplossing
- vóór de reparatie van de sim kaartlezer had ik dit probleem pertinent niet
- ik heb al een nieuwe sim kaart van Vodafone geinstalleerd - zelfde probleem
- ik heb een T-Mobile sim kaart geinstalleerd - zelfde probleem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-10, 14:15
fonta fonta is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar fonta
Standaard

Gewoon terug gaan naar waar je hem hebt laten repareren zou ik zeggen...
Reageren

Labels
ontvangst



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt grootnick15 iPad algemeen 4 14-04-10 02:50
Wi-Fi en geen ontvangst als hij in stand by staat andywegge Wi-Fi 3 28-09-09 23:04
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer chapp Archief 33 11-09-09 00:29
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 12:45
Wordt er een beetje gek van! Apple-Flap iPhone algemeen 4 22-06-08 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.