//

luidspreker iphone 4 hapert en/of valt uit.

luidspreker iphone 4 hapert en/of valt uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Na lang wachten heb ik afgelopen zaterdag mijn iphone4 van phoneshop.nl ontvangen. In het weekend uiteraard veel mee gespeeld en alles ging goed, vanavond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 19:32
JapserW JapserW is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Unhappy luidspreker iphone 4 hapert en/of valt uit.

Hoi,

Na lang wachten heb ik afgelopen zaterdag mijn iphone4 van phoneshop.nl ontvangen. In het weekend uiteraard veel mee gespeeld en alles ging goed, vanavond viel echter opeens het geluid van de speaker uit. Eerst haperde het geluid totdat er opeens niks meer was. Opnieuw opstarten heeft niet geholpen, ook heb ik netjes de muziek gestopt voordat ik de oordopjes eruit heb gehaald.
Net heeft ie een tijdje gelegen en was er wel weer even geluid, echter snel weer hapering en het geluid is weer weg. Ook nog even gebeld en dat ging goed.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en wat ik kan doen? Baal er nogal van als ik 'm zou moeten omruilen en weer lang moet wachten.

<edit> kan het er mee te maken hebben dat ik 'm op mijn JBL-speaker heb gezet? Dan krijg ik de melding dat het apparaat mogelijk niet geschikt is voor de iphone. Het geluid is dan overigens perfect.

Mvg.

Laatst gewijzigd door JapserW; 15-09-10 om 08:21. Reden: aanvulling
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g valt uit. Vanz iPhone algemeen 1 06-09-09 22:58
iphone valt uit mausie565 iPhone algemeen 1 25-03-09 19:40
3G hapert - flight mode aan/uit helpt lukepuuk Odido (T-Mobile) 18 07-01-09 16:40
Iphone valt uit cles iPhone algemeen 3 10-09-08 23:28
Geluid iphone komt uit 1 luidspreker !! kristoff iPhone algemeen 4 05-04-08 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.