//

Studentenmobiel

Studentenmobiel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net een mail gehad dat ze geen 3GS 8 gig kunnen leveren dat kun je het beste annuleren dus wat een bedrijf Zeg !...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 21:54
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard Studentenmobiel

Net een mail gehad dat ze geen 3GS 8 gig kunnen leveren dat kun je het beste annuleren dus wat een bedrijf Zeg !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-10, 22:02
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Tot onze grote spijt is er vanuit Apple en T-Mobile al geruime tijd geen beschikbaarheid op de door u bestelde iPhone 3GS 8GB. Indicaties over leveringen in de afgelopen weken zijn helaas keer op keer niet uitgekomen, onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Alsof de extreme schaarste op dit product nog niet genoeg was heeft T-Mobile moeten besluiten de door u aangevraagde netwerkactie per aanstaande vrijdag 17 september vervroegd stop te zetten. Dit betekent dat slechts voor aansluitingen ingevoerd tot en met a.s. vrijdag geldt:
- 24 maanden gratis Web ‘n’ Walk Standard
- 24 maanden Web ‘n’ Walk Plus voor € 4,95 per maand
- Op 1-jarige abonnementen: 6 maanden gratis Web ‘n’ Walk Standard of 6 maanden Web 'n' Walk Plus voor € 4,95 per maand
Voor alle aansluitingen en contractverlengingen die wij doorvoeren vanaf zaterdag 18 september geldt: Web ‘n’ Walk Standard 24 maanden € 9,95 per maand, Web ‘n’ Walk Plus 24 maanden € 14,95 per maand. Ook voor Web 'n' Walk in combinatie met 1-jarige abonnementen geldt vanaf a.s. zaterdag: gehele contractduur € 9,95 of € 14,95 per maand.
Aan u de vraag: mogen wij uw aansluiting of contractverlenging deze week vast doorvoeren, ondanks dat levering van de iPhone nog tussen de 4 dagen en 4 weken kan duren? In dat geval profiteert u nog van de veel betere netwerkacties op de Web ‘n’ Walk bundels, uiteraard doen wij er alles aan om u de iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ons advies is om dit te doen, per saldo is het (in het geval van Web ‘n’ Walk Standard) € 238,80 voordeliger (24 maanden x € 9,95). Exactere informatie over de beschikbaarheid van de iPhone 3GS 8GB hebben wij helaas niet. iPhones zullen worden uitgeleverd op basis van datum binnenkomst contract, langst wachtenden krijgen dus als eerste uitgeleverd.
  #3  
Oud 14-09-10, 12:52
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Uw order is geannuleerd

Beste

Bedankt voor uw reactie, wij hebben uw verzoek tot annuleren van uw order (ordernummer ****) verwerkt. Het spijt ons zeer u op dit moment niet van dienst te kunnen zijn. Mocht u alsnog gebruik willen maken van de mogelijkheid alvast het abonnement aan te laten sluiten en te wachten op de iPhone 3GS 8GB, neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice.

Bedankt voor uw reactie,

Klantenservice Studentmobiel.nl
  #4  
Oud 14-09-10, 14:06
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

nu je hebt geannuleerd wat ga je dan doen, weer opnieuw wachten?
de fout ligt niet bij studentmobiel, maar bij de leverancier, en apple natuurlijk.
ik heb verschillende bedrijfen gebeld allemaal hebben ze een levertijd van 1 a 4 weken.
dus ik denk dat dit niet zo'n slimme zet is als je alsnog een iphone ergens anders wilt bestellen.
  #5  
Oud 14-09-10, 14:15
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Jamsz Bekijk bericht
nu je hebt geannuleerd wat ga je dan doen, weer opnieuw wachten?
de fout ligt niet bij studentmobiel, maar bij de leverancier, en apple natuurlijk.
ik heb verschillende bedrijfen gebeld allemaal hebben ze een levertijd van 1 a 4 weken.
dus ik denk dat dit niet zo'n slimme zet is als je alsnog een iphone ergens anders wilt bestellen.
klopt hier voorlopig maar 1 iphone in huis
  #6  
Oud 17-09-10, 22:33
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Een vraag mijn schoonzus heeft een iPhone 4 besteld met verlenging tmobile maar nu kunnen ze niet verlengen omdat ze eerder een poging had gedaan bij belsimpel.nl nu blokt het nummer daar nog tmobile kan niks doen terwijl belsimpel zegt dat het nummer uit het systeem is gehaald wat kan ze nu doen ?
  #7  
Oud 22-09-10, 17:09
steven6249 steven6249 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard gratis web n walk

ik heb mijn iphone op 14september op studentmobiel.nl besteld. 15e krijg ik reactie dat het contract is ontvangen. heb ik dan recht op gratis web n walk of niet?. ik heb dus mijn contract de 14e ontertekend en dus vóór het einde van de actie.
graag een reactie.
Respect voor iedereen die zo lang hebben gewacht!!!!
  #8  
Oud 23-09-10, 22:11
mustiej70 mustiej70 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

Ik had ja ik wil toch nog steeds wachten geklikt.
en was verplan van 3gs 8gb van hun website(studentmobiel) nar iphone 4 te gaan gewoon van de winkel ergens.
dus ik bel naar hun hij zegt steeds nee je hebt bevestigd..
ik zei wat is dit nou weer onzin de betalingen zijn niet eens gestart en ik heb mijn iphone niet eens..
toen vroeg ik naar z'n manager hij gaf gewoon letterlijk aan oke oke 1momentje meneer.

en toen zegt die manager gelijk van wat is uw reden meneer(dus betekent dat je kan annuleren vandaar dat hij reden vraagt zodat hij me kan overtuigen met kortingen etc)
en ik zei ik ga naar iphone 4 opstappen en jullie service en zending is ontzettend lang en slecht plus wachttijd is te lang.
hij zei we kunne je contract verwijzigen naar iphone 4 en we krijgen iphone 4 morge ingeleverd afgelopen vrijdag.
dus u zult het morge of zater ontvange.
ik zei oke en ik vroeg naar hoesjes en hij zei die krijgt u gratis van ons plus wij hebben je helemaal boven aan de lijst gezet als sorry voor het ongemak.
ik zei oke bedankt.
en nu is het 1week later en nog geen mailtje dat hij verzonde is.
gisteren gebeld hij zegt deze week vrijdag of zaterdag gaat er deze keer 100% lading komen en toen vertelde hij 1uurtje lang verhaaltje over t-mobile en zijn problemen met apple bla bla bla..
ik zei oke en als er weer geen iphone 4 op de voorrraad is dan annuleer ik het.
hij zei oke meneer sorry voor het ongemak en toen einde gesprek.
en bij t-mobile is er 8weken wachttijd
ja DAAAAAAAAG.
ik ga dan wel van een kleine telefoon winkel halen gelijk onder mijn huis Lets Call..
en anders bij leyweg in den haag me neef had het vandaar gehaald en kreeg gelijk zijn telefoon daar.
  #9  
Oud 25-09-10, 01:08
mustiej70 mustiej70 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

NIEUWE LADING GEKOMEN.
IK BEN DE EERSTE OP DE LIJST ALS SORRY VOOR ONGEMAK
WAUAHUHWUAHWUHAWUHWA WACHT MAAR LEKKER

  #10  
Oud 12-10-10, 16:09
marinio marinio is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik wacht al vanaf 3 september....
vorige week was er volgens de mevrouw van de klantenservice geen lading binnen gekomen en zou deze week een grote lading binnen komen.....
ik heb vandaag nog niets ontvangen over de levering (ze zei dat ik hem deze week kreeg)
dus als het goed is krijg ik vandaag of morgen een email met dat de iphone 3gs naar mij ogestuurd is.... (ik heb mijn twijfels)
< apple
  #11  
Oud 13-10-10, 14:58
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Ik heb zelf belcompany gebelt en hadden toevallig nog een paar liggen. Ik denk zelf persoonlijk dat je het beste zelf even telefoon winkels kan afbellen. Desnoods probeer je het in grote steden zoals Den Haag / Rotterdam / Utrecht / Amsterdam. Er zijn daar genoeg winkels die het vast wel hebben liggen. Succes allemaal!
  #12  
Oud 13-10-10, 16:29
marinio marinio is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

HOPPAAA ik heb net een mailtje gekregen dat hij opgestuurd is en dat ik hem morgen op de mat heb liggen
  #13  
Oud 13-10-10, 16:30
marinio marinio is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

toch bedankt voor je advies
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
studentenmobiel.nl Dutchskill Koopinformatie Nederland 3 24-08-10 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.