//

annonieme telefoontjes blokkeren?

annonieme telefoontjes blokkeren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Weet een van jullie of er een applicatie is waarmee ik telefoontjes welke blocked / unknown zijn kwa caller-id kan wegdrukken / nergeren, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-08, 16:49
dutchy86 dutchy86 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 18
Standaard annonieme telefoontjes blokkeren?

Hey iedereen,

Weet een van jullie of er een applicatie is waarmee ik telefoontjes welke blocked / unknown zijn kwa caller-id kan wegdrukken / nergeren, ik sta mogelijk bij een callcenter in een lijst, maar ontvang enkele 10 tallen telefoontjes per uur, maar als ik opneem is het stilte aan de andere kant van de lijn.

Mijn provider vodafone kon voor mij niks betekenen, dus hoop dat er een applicatie is die dit kan, ik heb 1.1.2.

thanks alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-08, 17:09
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

Als je 2 maal op de sleep button duwt weiger je een call
  #3  
Oud 12-02-08, 17:13
dutchy86 dutchy86 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 18
Standaard

dat weet ik alleen heb ik weinig zin dit 10x per uur te moeten doen
  #4  
Oud 12-02-08, 17:15
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

normaal moet ge bij u provider (vodafone) kunne gaan klagen omdat dit niet echt een normaal gebeuren is he ;-) zij weten welk 'anoniem' nummer u belt, kunnen contact opnemen, of iets dergelijk.. maar er moet iig iets aan te doen zijn door hun...
  #5  
Oud 12-02-08, 17:23
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Idd hun horen dit optelossen, want die nummers zijn dan wel onbekend voor jou alleen voor vodafone niet en zei kunnen als ik het goed heb dat nummer gewoon op een zwarte lijst zetten zodat ze jou niet meer kunnen bellen.
  #6  
Oud 12-02-08, 20:48
dutchy86 dutchy86 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 18
Standaard

zoals ik al zei wil vodafone hier geen rol in spelen, dus nu zit ik met een telefoon die blijft overgaan, wat na 2 dagen knap irritant begint te worden, zelfs 's nachts!
  #7  
Oud 12-02-08, 20:53
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Wow - vijanden gemaakt ? Is inderdaad een groot gemis bij telefoons : een ignore lijst.
  #8  
Oud 12-02-08, 20:55
Stino Stino is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 163
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Stino Stuur een bericht via MSN naar Stino
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchy86 Bekijk bericht
zoals ik al zei wil vodafone hier geen rol in spelen, dus nu zit ik met een telefoon die blijft overgaan, wat na 2 dagen knap irritant begint te worden, zelfs 's nachts!
ze _moeten_ er iets aan doen, maar hoe ge aan die procedure moet beginne weet ik ni.. leg klacht neer bij vodafone ?
  #9  
Oud 12-02-08, 21:02
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Naar het callcenter bellen en geen nee aanvaarden, laten escaleren naar de supervisor.
  #10  
Oud 12-02-08, 21:03
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Ik heb hetzelfde gehad, ook met Vodafone. Je nummer is 'vervuild' geraakt, dat wil zeggen dat je nummer bekend is bij Personen/instanties die eigenlijk het nummer niet horen te weten. Vodafone kan ik in principe niets tegen doen, toch heb je de mogelijk om een nieuw nummer aan te vragen. Ik heb voor deze optie gekozen. Mijn nummer was namelijk nog 'vervuild' door de vorige eigenaar van het nummer, aangezien Vodafone nummers hergebruikt voor nieuwe abonnees.

Een applicaties die nummers weigert bestaat er naar mijn weten niet. Ik ben bang dat de enige oplossing is om een nieuw nummer aan te vragen.
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi
  #11  
Oud 12-02-08, 21:12
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik had met mijn oude SE k800i een optie om een nummer te blokkeren. Per ongeluk een vriend van me geblokkeerd die het vreemd vond dat ik niet meer reageerd. Maar dat was dan niet anoniem.
  #12  
Oud 12-02-08, 22:05
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

ja voor de nokia e.d heb je wel zo'n symbian programmatje dan kun je instellen wie jou niet mogen bellen (dan kun je gewoon telefoonnummers selecteren) maar ook selecteren dat geheime nummers jou niet kunnen bellen.

Als ze nou zoiets hadden voor de iPhone dan zou ik echt blij zijn
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
  #13  
Oud 12-02-08, 22:26
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik ben ook ooit gestalked door een beller die voortdurend belde, ook 's nachts.
Mijn provider destijds (Vodafone) kon niks doen en adviseerde me een nieuwe simkaart aan te vragen. Je verliest dan je telefoon nummer, wat knap vervelend is natuurlijk.
  #14  
Oud 12-02-08, 23:31
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Als je een abbonement hebt zouden ze idd denk ik wel een nieuw nummer voor je kunnen regelen.

Maar als je opneemt dan zeggen ze niets he? Nou gewoon aanlaten die telefoon tikt wel aan voor hun en dan houden ze snel genoeg op hoop ik
  #15  
Oud 13-02-08, 13:26
dutchy86 dutchy86 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 18
Standaard

Ik heb inderdaad een abbonement lopen bij Vodafone, maar om nou te zeggen dat ik voor deze onzin een nieuw nummer wil gaan aanvragen zie ik ook niet echt zitten. Ik heb nergens mij mobiele nummer achtergelaten dat ik weet, en vijanden gemaakt ook niet

Ik zit anders met ongeveer 125 tot 150 contact personen waar ik dan moet laten weten dat ik een nieuw nummer heb door deze onzin.

Bah, inmiddels vandaag al 63 oproepen gemist... mocht iemand een oplossing weten, ik hou me aanbevolen!
  #16  
Oud 28-08-09, 17:46
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard

Callcontroller in cydia zou dit moeten kunnen
  #17  
Oud 29-08-09, 18:13
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zou als ik jou was ook eens naar 3.0.1 updaten.
  #18  
Oud 30-08-09, 14:44
dborghouts dborghouts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Groot-ammers
Berichten: 10
Standaard

iBlacklist in Cydia doet dat. Je kan specifieke nummers blokkeren en ook onbekende nummers
  #19  
Oud 18-09-09, 12:02
seVIIen seVIIen is offline
• iOS 17.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 7
Standaard

Ik had iblacklist gekocht een pracht van een app maar ik zit nu met 2 problemen.
1 ik heb nu een andere iPhone ik denk niet dat het mogenlijk is de app hier ook werkend te krijgen
2 ik zou graag mijn iPhone niet willen jailbreaken.
Is er een app in de AppStore hiervoor beschikbaar?
  #20  
Oud 13-11-10, 17:44
Elvera Elvera is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hattem
Berichten: 56
Stuur een bericht via MSN naar Elvera
Standaard

Via de site van vodafone kun je een overzicht invullen met de exacte datum's en tijden. Dit heb ik van de week gedaan! Volgens vodafone werd dit serieus genomen en ging ze achterhalen wie deze beller zou zijn en vervolgens maatregelen nemen. Mijn onbekende beller heeft zelfs een patroon. Wordt bijna elke dag op de zelfde tijden gebeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps blokkeren Doblie Wi-Fi 4 01-05-11 18:11
Nr's blokkeren boy1308 Archief 3 29-11-09 19:27
blokkeren,uitslaan konijntje666 iPhone algemeen 1 08-04-09 21:49
iPhone: Help, telefoon gaat niet over, mis al m'n telefoontjes! markj Jailbreak 2 25-08-08 21:13
Kan wel bellen maar hoor geen binnekomende telefoontjes iBen Unlock [archief] 3 30-01-08 16:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.