//

Code 29 error bij update naar IOS 4.1 op 3GS

Code 29 error bij update naar IOS 4.1 op 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Guyz, gisteren mijn iPhone 3GS van 3.1.3 naar IOS 4.1 geprobeerd te updaten. Ik krijg echter elke keer bij het updaten foutcode 29. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-10, 13:55
woeliewoelie woeliewoelie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Code 29 error bij update naar IOS 4.1 op 3GS

Hi Guyz,

gisteren mijn iPhone 3GS van 3.1.3 naar IOS 4.1 geprobeerd te updaten. Ik krijg echter elke keer bij het updaten foutcode 29.

De iPhone hangt daardoor nu in de recovery mode en krijg hem daar alleen uit met TinyUmbrella. Het probleem is nu echter dat de iPhone elke 5 minuten crashed..

Ik heb hem nu verschillende keren geprobeerd te updaten en herstellen (vanuit iTunes op XP, Vista en Windows 7) maar elke keer error 29 en de iPhone zit een recovery mode.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het mooist zou zijn als ik gewoon weer terug kan naar een eerder OS..

Alvast bedankt voor de reactie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-10, 19:23
morgan30 morgan30 is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

heeft iemand hier een antwoord op ik heb precies het zelfde probleem en weet niet meer wat ik moet doen.
  #3  
Oud 31-12-10, 10:54
wtrbuit wtrbuit is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Met downgraden ging het fout en met updaten gebeurt hetzelfde. Blijf error 29 krijgen. Het blijkt iets te maken te hebben met de hardware van het toestel. Sommige geven als oplossing de batterij voor een goedkopere tijdelijk vervangen en het dan te proberen. Ik heb alleen pas mijn batterij laten vervangen omdat de originele zo lek als een mandje was.

Heeft u zelf al een oplossing gevonden of iemand anders?
  #4  
Oud 31-12-10, 10:57
woeliewoelie woeliewoelie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb uiteindelijk via een custom versie het oude OS weer geïnstalleerd, mede met behulp van TinyUmbrella.. De iPhone is voorlopig niet te upgraden. Moet nog een keertje terug naar t-mobile om het te laten fixen. Lijkt echt een hardware fout.
  #5  
Oud 31-12-10, 11:11
wtrbuit wtrbuit is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Een aangepast versie van die forum of gewoon een custom restore versie? En hoe bedoeld u met behulp van TinyUmbrella, ik ken het programma maar ik snap even niet wat u bedoeld. Ik zat net nog te zoeken het het lijkt aan de batterij te liggen wanneer deze een bepaald serienummer heeft kan hij niet naar iOS 4.x hier staat daar iets over. What is the battery part number(s) that works with iOS4? - iPhone 3GS - iFixit

Ik heb dus mijn batterij laten vervangen en weet niet welk serienummer ik heb. Zodra ik meer weet laat ik het weten.
  #6  
Oud 31-12-10, 12:36
wtrbuit wtrbuit is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Zojuist mijn telefoon open gemaakt en ondervonden dat mijn batterij het volgende nummer heeft APN:616-0431. Wat inhoudt dat hij niet geschikt is voor iOS 4.x op zich raar aangezien ik al eerder 4.1 erop had maar toen die erop stond is mijn batterij vervangen dus ik denk dat de oorzaak duidelijk is. Ik bestel na het weekend een andere batterij in de hoop dat dit het oplost.
  #7  
Oud 04-01-11, 22:17
morgan30 morgan30 is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Beste wrtbuit.

Ik kamp nog steeds met het zelfde probleem zit nog op 3,1 omdat ik nog steeds niet naar 4.1 kan gaan zou jij mij aub kunnen vertellen of het geholpen heeft en met welke baterij het wel werkt dan ga ik ook een nieuwe bestellen .
mvg morgan
  #8  
Oud 07-01-11, 12:57
wtrbuit wtrbuit is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de batterij 616-0435 gekregen en in mijn telefoon gezet, het downgraden ging goed maar mijn telefoon bleef in DFU modus hangen. Toen geupdate naar 4.2.1 en alles gaat goed, de batterij wilde daarna niet meer opladen dus daar ga ik nog achteraan maar het probleem is wel verholpen draai nu op 4.2.1 met een 616-0431 batterij. Ik zou zeggen bestel de batterij of laat hem erin zetten en dan komt het allemaal goed. Als jullie allemaal originele batterijen hebben zou ik naar de winkel gaan wellicht dat zij het op kunnen lossen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS 1015 error bij update naar 4.3 Byron iPhone algemeen 9 07-04-11 19:36
iPhone: update 3gs van 3.1.3 naar 4.0 geeft 3194 error hockeyboer Jailbreak 4 11-09-10 22:00
iPhone 3GS: 1600 / 1604 ERROR code Oplossen , Iphone 3gs 32GB Dejviisz Unlock 20 11-09-10 10:05
iPhone: Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0? Debbjuh92 Jailbreak 5 09-07-10 18:36
ERROR CODE(s) ??? FOUTE UPDATE/DOWNGRADE STAPPER Archief 5 17-02-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:07.