//

speaker doet het nauwelijks of niet meer

speaker doet het nauwelijks of niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb onlangs voor het eerst een iphone aangeschaft en ben ook nieuw op dit forum. de geleverde iphone was met 4.0.1 software ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-10, 14:59
free willy free willy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard speaker doet het nauwelijks of niet meer

hallo allemaal,
ik heb onlangs voor het eerst een iphone aangeschaft en ben ook nieuw op dit forum. de geleverde iphone was met 4.0.1 software en die heb ik vanochtend geuprade naar 4.1.
alles doet het goed, behalve de speaker onderaan de telefoon. af en toe doet hij het, maar meestal valt hij bijna helemaal weg op wat geruis en gekraak na.
met de headset op is het trouwens geen probleem.

kan iemand mij helpen met dit probleem? ik denk dat het ligt aan de nieuwe software, maar heb geen idee hoe ik dit eventueel kan verbeteren!

zijn er trouwens mensen met hetzelfde probleem na de upgrade?

alvast vriendelijk bedankt voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 16:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door free willy Bekijk bericht
hallo allemaal,
ik heb onlangs voor het eerst een iphone aangeschaft en ben ook nieuw op dit forum. de geleverde iphone was met 4.0.1 software en die heb ik vanochtend geuprade naar 4.1.
alles doet het goed, behalve de speaker onderaan de telefoon. af en toe doet hij het, maar meestal valt hij bijna helemaal weg op wat geruis en gekraak na.
met de headset op is het trouwens geen probleem.

kan iemand mij helpen met dit probleem? ik denk dat het ligt aan de nieuwe software, maar heb geen idee hoe ik dit eventueel kan verbeteren!

zijn er trouwens mensen met hetzelfde probleem na de upgrade?

alvast vriendelijk bedankt voor de hulp!
Ik vrees er een beetje voor je speaker kapot is. Dan zal je je iphone helaas moeten binnen steken en je zal 3-4weken zonder zitten tenzij er hier toch mensen zijn die mss toch een oplossing voor hebben al vrees ik ervoor.

Met je headset is dat natuurlijk geen probleem , het geluid gaat naar je headset en niet naar je speaker onderaan.

De iphone is een goed toestel maar helaas zoals bij alles gebeuren er toch fouten en het is dan net heel jammer voor die mensen die die probleme dan hebben, ik mag echt van geluk spreken dan, ik heb al alle iphones gehad en nog nooit problemen mee gehad.
  #3  
Oud 16-09-10, 09:39
JapserW JapserW is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone4. Zaterdag ontvangen, meteen 4.1 erop gezet en vanaf maandag speakerproblemen.

Gebeld met phoneshop.nl (daar heb ik 'm vandaan). Niet al te hulpvaardige medewerkster heeft gezegd dat ik 'm op moet sturen maar dan ben ik 'm al snel 3 weken kwijt. Via hun website ook contact gehad daar zeggen ze dat het misschien voorbij is na volgende software update (volgens mij ook maar een slag in de lucht en niet ergens op gebaseerd), deze update wordt door hun eind september verwacht. Kan iemand dat laatste bevestigen?
Ben er nog niet uit wat ik ga doen.
  #4  
Oud 16-09-10, 19:03
free willy free willy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor de reakties,
ik heb de telefoon ook inderdaad bij phoneshop weg en daar vandaag heen gebeld. inderdaad precies hetzelfde, een zeer onbehulpzame medewerker. ik moest hem ook maar opsturen en hem dan ook een paar weken kwijt zijn. Ik heb nog niks gehoord van een update eind september, het zal wel erg mooi zijn als dat wat gaat helpen. De speaker deed het in het begin nog wel enigzins maar sinds vandaag valt die echt helemaal weg.
Als iemand wat weet over een nieuwe software update dan graag laten weten, dan wacht ik daar nog op voordat ik hem opstuur ter reparatie.
Mvg,
  #5  
Oud 23-09-10, 23:22
Wouter78 Wouter78 is offline
• iOS 15.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb precies het zelfde (3GS van iets meer dan 1 jaar oud). Kan niet meer bellen of gebeld worden en geen geluid meer bij toetsen, iPod beluisteren of ringtone. Ook spraakbesturing doet het niet meer en via de hoofdtelefoon ook niet. Speaker/mic/hoofdtelefoon defect? Komt dat vaker voor? Ot toch software? Had dit al in mindere mate voor de update maar daarna is het veel erger geworden. Toeval?

Als hier een oplossing voor is hoor ik het graag, zit niet te wachten op opsturen, 3 weken zonder iPhone te zitten en (veel) data kwijt, maar ja als het niet anders is......

Alvast bedankt.


Wouter

Laatst gewijzigd door Wouter78; 23-09-10 om 23:26.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
speaker doet het niet. gossa iPhone algemeen 8 27-02-11 12:55
Geluid VLC doet het nauwelijks roeliej92 iPad algemeen 0 23-12-10 00:18
Speaker van m'n Iphone doet het niet? sokkenpak Archief 2 10-06-09 23:36
Speaker geluid doet het niet meer boboi iPhone algemeen 8 27-11-08 23:36
iphone trilt uit zich zelf, handsfree speaker doet het niet etc. etc. vy_k Unlock [archief] 7 08-03-08 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.