iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   HELP iPhone doet helemaal niks meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/71972-help-iphone-doet-helemaal-niks-meer.html)

iSjefke 15-09-10 17:40

HELP iPhone doet helemaal niks meer
 
Beste lezer,

Ik heb vandaag zitten spelen met iPhodroid op mijn iPhone. Alles ging goed... Maar toen ik per ongeluk weer op install van Android klikte op mijn iphone ipv openen android of OS van apple. Toen ik de iPhone uitzette ging hij niet meer aan...

Wat ik ook probeer het scherm blijft zwart. Aan de lader, computer...

Hopelijk kan iemand mij helpen...

Alvast bedankt!

iSjefke 15-09-10 17:51

Krijg hem wel in DFU, maar tijdens herstellen heeft itunes een onbekende fout 21...
iPhone geeft alleen een wit scherm...

libertycity 15-09-10 18:22

iphone dood r.i.p. isjefke

iSjefke 15-09-10 18:53

Ik heb nu iTunes 10 en dan krijg ik apple logo met balkje eronder. Daarna een draaiend cirkeltje onder het apple logo. Dan zwart scherm op iPhone en na een paar minuten fout 1604 op iTunes...

woca 15-09-10 20:13

join the club....
Dit is een zo ontzettend veel voorkomend probleem (google maar eens...). (plots iphone 4 die niet meer wil opstarten en dan in DFU mode : onbekende fout ...kan iphone niet herstellen).
Dit is echt niet meer normaal dat dit zo vaak voorvalt bij de iphone 4. Ik hoop dat hier toch een oplossing voor komt...
Heeft overigens niets met jailbreak te maken, want het treed even veel voor bij toestellen zonder JB

phunx 15-09-10 20:31

Yup, ik kan er over meepraten (zonder JB).

Was gewoon bezig met iPhone en hoppa! Alles bevriest, netwerk viel weg, opnieuw opstarten gaf de boodschap dat ik 'em aan iTunes moest hangen. En toen dezelfde boodschap als hierboven beschreven staat. Uiteindelijk had de iPhone geen IMEI en ICCID nummer meer (en nee, geen jailbrake or whatsoever). Kon er helemaal niets meer mee.

Telefoon weer ingeleverd, eind van de week staat er een nieuwe klaar. Tot die tijd maar weer aan de slome 3G :(

libertycity 15-09-10 21:56

misschien even op defrost in de magnatron en alles is weer goed

dhoog 15-09-10 23:22

Ik had soort gelijk probleem. Ik had ook met iPhoDroid zitten rommelen en wou nu gewoon m'n iphone updaten naar iOS 4.1, maar wanneer ik dat deed kreeg ik ook de fout 21.
Ik heb doormiddel van alle data voor iPhoDroid opnieuw naar m'n iPhone te zetten, en het nogmaals te installeren, het eindelijk voor elkaar gekregen dat iTunes mijn iPhone nu aan het updaten is. Weet niet of dat lukt in DFU mode, maar misschien kun je het proberen.

iSjefke 16-09-10 17:56

Ik heb bij een vriend van mij, mijn iPhone kunnen herstellen naar 3.1.3 met iTunes!! Nu heb ik er weer 3.1.2 opgezet en weer redsnow uitgevoerd!

iSjefke will never die!!!

MKnegjes 16-09-10 19:26

iPhone 4 hier ook out of the blue ineens helemaal dood. Geen flauw idee wat te doen. Aan pc gekoppeld, gebeurt niets. Toen kwam dochter met een idee, geef maar hier zei ze. Ze drukte toen de aan/uit knop en de home knop gelijktijdig heel lang in. Toen kwam er ineens weer leven in! :D

Dus: IS JE IPHONE DOOD, DRUK AAN/UIT KNOP EN HOMEKNOP LANGDURIG TESAMEN IN.

Werkt misschien niet altijd, maar is een mooie truc om te proberen. Mijn dochter wist het van haar iPod, die viel soms ook uit. En de Apple valt niet ver van de boom!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.