//

HELP iPhone doet helemaal niks meer

HELP iPhone doet helemaal niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Ik heb vandaag zitten spelen met iPhodroid op mijn iPhone. Alles ging goed... Maar toen ik per ongeluk weer op install van Android ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-10, 17:40
iSjefke iSjefke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard HELP iPhone doet helemaal niks meer

Beste lezer,

Ik heb vandaag zitten spelen met iPhodroid op mijn iPhone. Alles ging goed... Maar toen ik per ongeluk weer op install van Android klikte op mijn iphone ipv openen android of OS van apple. Toen ik de iPhone uitzette ging hij niet meer aan...

Wat ik ook probeer het scherm blijft zwart. Aan de lader, computer...

Hopelijk kan iemand mij helpen...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 17:51
iSjefke iSjefke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Krijg hem wel in DFU, maar tijdens herstellen heeft itunes een onbekende fout 21...
iPhone geeft alleen een wit scherm...
  #3  
Oud 15-09-10, 18:22
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

iphone dood r.i.p. isjefke
  #4  
Oud 15-09-10, 18:53
iSjefke iSjefke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb nu iTunes 10 en dan krijg ik apple logo met balkje eronder. Daarna een draaiend cirkeltje onder het apple logo. Dan zwart scherm op iPhone en na een paar minuten fout 1604 op iTunes...
  #5  
Oud 15-09-10, 20:13
woca woca is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

join the club....
Dit is een zo ontzettend veel voorkomend probleem (google maar eens...). (plots iphone 4 die niet meer wil opstarten en dan in DFU mode : onbekende fout ...kan iphone niet herstellen).
Dit is echt niet meer normaal dat dit zo vaak voorvalt bij de iphone 4. Ik hoop dat hier toch een oplossing voor komt...
Heeft overigens niets met jailbreak te maken, want het treed even veel voor bij toestellen zonder JB
  #6  
Oud 15-09-10, 20:31
phunx's schermafbeelding
phunx phunx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 036
Berichten: 59
Standaard

Yup, ik kan er over meepraten (zonder JB).

Was gewoon bezig met iPhone en hoppa! Alles bevriest, netwerk viel weg, opnieuw opstarten gaf de boodschap dat ik 'em aan iTunes moest hangen. En toen dezelfde boodschap als hierboven beschreven staat. Uiteindelijk had de iPhone geen IMEI en ICCID nummer meer (en nee, geen jailbrake or whatsoever). Kon er helemaal niets meer mee.

Telefoon weer ingeleverd, eind van de week staat er een nieuwe klaar. Tot die tijd maar weer aan de slome 3G
__________________
iMac 27'' i5 2,66Ghz - MacBook Pro 13'' 2,53Ghz - iPhone 4 Black 16GB - iPod Classic Black 80GB - iPad Wi-Fi + 3G 32GB - Time Capsule 1TB
  #7  
Oud 15-09-10, 21:56
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

misschien even op defrost in de magnatron en alles is weer goed
  #8  
Oud 15-09-10, 23:22
dhoog dhoog is offline
• iOS 10.1
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik had soort gelijk probleem. Ik had ook met iPhoDroid zitten rommelen en wou nu gewoon m'n iphone updaten naar iOS 4.1, maar wanneer ik dat deed kreeg ik ook de fout 21.
Ik heb doormiddel van alle data voor iPhoDroid opnieuw naar m'n iPhone te zetten, en het nogmaals te installeren, het eindelijk voor elkaar gekregen dat iTunes mijn iPhone nu aan het updaten is. Weet niet of dat lukt in DFU mode, maar misschien kun je het proberen.
  #9  
Oud 16-09-10, 17:56
iSjefke iSjefke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb bij een vriend van mij, mijn iPhone kunnen herstellen naar 3.1.3 met iTunes!! Nu heb ik er weer 3.1.2 opgezet en weer redsnow uitgevoerd!

iSjefke will never die!!!
  #10  
Oud 16-09-10, 19:26
MKnegjes MKnegjes is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Exclamation

iPhone 4 hier ook out of the blue ineens helemaal dood. Geen flauw idee wat te doen. Aan pc gekoppeld, gebeurt niets. Toen kwam dochter met een idee, geef maar hier zei ze. Ze drukte toen de aan/uit knop en de home knop gelijktijdig heel lang in. Toen kwam er ineens weer leven in!

Dus: IS JE IPHONE DOOD, DRUK AAN/UIT KNOP EN HOMEKNOP LANGDURIG TESAMEN IN.

Werkt misschien niet altijd, maar is een mooie truc om te proberen. Mijn dochter wist het van haar iPod, die viel soms ook uit. En de Apple valt niet ver van de boom!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help mijn iphone doet helemaal niks meer. dlfashion iPhone algemeen 4 04-07-10 22:52
Iphone doet helemaal niks meer! joeri v iPhone algemeen 6 25-05-10 17:25
Help: Iphone 1g met 3.0 firmware doet helemaal niks meer!! markospsx Archief 8 26-08-09 10:30
iphone doet helemaal niks meer Sherina Archief 1 09-02-09 22:13
Mijn Iphone 1.1.4.doet helemaal niks meer! ballantines iPhone algemeen 4 01-10-08 13:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.