//

iPhone 3G update naar 4.1

iPhone 3G update naar 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn gejailbreakte iPhone 3G updaten naar iOS 4.1, maar krijg in iTunes telkens de foutmelding 'onbekende fout (21)'. Ik heb geprobeerd de software ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-10, 23:12
dhoog dhoog is offline
• iOS 10.1
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard iPhone 3G update naar 4.1

Ik wil mijn gejailbreakte iPhone 3G updaten naar iOS 4.1, maar krijg in iTunes telkens de foutmelding 'onbekende fout (21)'. Ik heb geprobeerd de software te herstellen door de iPhone in DFU te zetten, maar ook dat werkt niet. Wanneer ik de iPhone in recovery mode wil zetten, blijft hij daar niet in staan en start hij gewoon opnieuw op. Heeft iemand enig idee wat er mis gaat en wat ik hier aan kan doen?

Greetz Dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 23:23
dhoog dhoog is offline
• iOS 10.1
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Het is gelukt om het herstel te starten! iTunes is nu bezig mijn iPhone 3G te updaten! Hopen dat het allemeel lukt!
  #3  
Oud 01-12-10, 19:46
bommelaar bommelaar is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhoog Bekijk bericht
Ik wil mijn gejailbreakte iPhone 3G updaten naar iOS 4.1, maar krijg in iTunes telkens de foutmelding 'onbekende fout (21)'. Ik heb geprobeerd de software te herstellen door de iPhone in DFU te zetten, maar ook dat werkt niet. Wanneer ik de iPhone in recovery mode wil zetten, blijft hij daar niet in staan en start hij gewoon opnieuw op. Heeft iemand enig idee wat er mis gaat en wat ik hier aan kan doen?

Greetz Dennis
Hoe hb je dm geupdate na 4.1 ik wil dat ook doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone update naar 4.3.1 en 06.15.00 milan13 Unlock 35 13-04-11 20:14
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 17:23
iPhone 1e gen.: Iphone 1G update naar 2.2?? dreamersteps Unlock 2 05-12-08 21:07
iPhone vastgelopen na update naar 1.0 naar firmwareversie 2.0 Sabwar Archief 1 21-09-08 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.