iPhone 3GS power knop werkt niet altijd
Hoi,
Ik heb net een iPhone 3GS van iemand gekocht en de aan/uit knop doet het niet altijd. Soms doet hij het wel goed, en soms kan ik 4x drukken zonder dat er iets gebeurd. Ik vrees dat het erger gaat worden, want ik heb andere forumberichten gelezen waar het op een gegeven moment helemaal niet meer werkt. Het gaat om een toestel dat oorspronkelijk uit Italië komt en hij heeft nog 2 weken garantie, want op het factuur staat dat hij op 29 september 2009 gekocht was. Ik denk dat het probleem wel een vervanging waard is, maar hoe werkt dat precies met garantie. Moet ik dan Apple NL bellen? Alvast bedankt! |
Citaat:
Ik denk de garantie alleen zal tellen in italie maar ik kan mis zijn maar vrees dat het zo zal zijn. Je hebt je allesins ferm in de zak laten zetten als het niet door eigen toedoen is. Hoeveel heb je ervoor betaald? |
Citaat:
Ik heb overigens gisteren nog net die artikel gezien over 'Garantie op buitenlandse iPhones' en ik ben er heel blij mee, want hopelijk wordt het gewoon Apple NL bellen en opsturen en nieuw toestel krijgen. Ik heb ook op de Apple Selfservice site gecheckt en ik kom in aanmerking voor Vervanging/reparatie dus dat is een goede sein. |
Ik heb Apple Nederland proberen te bellen, maar als ik intoets op mijn telefoon dat ik support wil hebben voor iPhone zeggen ze dat ik met T-Mobile contact moet opnemen.
In het artikel op iPhoneclub over buitenlandse iPhone garantie hadden zij het over Apple Nederland, maar dan dat je echte mensen aan de lijn krijgen die jou support geven over iPhone. Hoe krijg je nou een echte iemand aan de lijn bij Apple Nederland? |
Citaat:
Het enige is dat ik het moet opsturen en dat ik daarvoor moet betalen omdat zij dat niet gesubsidieerd krijgen door Apple dus die kosten blijven voor de consument ook al valt hij onder garantie |
@snverhallen
Da's een goeie service! Precies zoals het hoort: garantie is garantie! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54. |