//

iPhone 3GS power knop werkt niet altijd

iPhone 3GS power knop werkt niet altijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb net een iPhone 3GS van iemand gekocht en de aan/uit knop doet het niet altijd. Soms doet hij het wel goed, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-10, 23:13
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard iPhone 3GS power knop werkt niet altijd

Hoi,

Ik heb net een iPhone 3GS van iemand gekocht en de aan/uit knop doet het niet altijd. Soms doet hij het wel goed, en soms kan ik 4x drukken zonder dat er iets gebeurd. Ik vrees dat het erger gaat worden, want ik heb andere forumberichten gelezen waar het op een gegeven moment helemaal niet meer werkt.

Het gaat om een toestel dat oorspronkelijk uit Italië komt en hij heeft nog 2 weken garantie, want op het factuur staat dat hij op 29 september 2009 gekocht was. Ik denk dat het probleem wel een vervanging waard is, maar hoe werkt dat precies met garantie. Moet ik dan Apple NL bellen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-10, 00:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snverhallen Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb net een iPhone 3GS van iemand gekocht en de aan/uit knop doet het niet altijd. Soms doet hij het wel goed, en soms kan ik 4x drukken zonder dat er iets gebeurd. Ik vrees dat het erger gaat worden, want ik heb andere forumberichten gelezen waar het op een gegeven moment helemaal niet meer werkt.

Het gaat om een toestel dat oorspronkelijk uit Italië komt en hij heeft nog 2 weken garantie, want op het factuur staat dat hij op 29 september 2009 gekocht was. Ik denk dat het probleem wel een vervanging waard is, maar hoe werkt dat precies met garantie. Moet ik dan Apple NL bellen?

Alvast bedankt!
Hoe is dat toch mogelijk? Als je een toestel koopt dan test je deze toch eerst grondig uit? Mooie persoon of maat waarvan je gekocht hebt, die heeft gemerkt er problemen zijn en verkoopt deze dan maar snel door echt erg, wie dat bij mij doet die zou m'n geld mogen terug geven zenne tenzij er iets zou zijn wat we niet weten en het toch door eigen doedoen komt of door te vallen ofzo???

Ik denk de garantie alleen zal tellen in italie maar ik kan mis zijn maar vrees dat het zo zal zijn.

Je hebt je allesins ferm in de zak laten zetten als het niet door eigen toedoen is.
Hoeveel heb je ervoor betaald?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-09-10 om 00:39.
  #3  
Oud 16-09-10, 08:36
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hoe is dat toch mogelijk? Als je een toestel koopt dan test je deze toch eerst grondig uit? Mooie persoon of maat waarvan je gekocht hebt, die heeft gemerkt er problemen zijn en verkoopt deze dan maar snel door echt erg, wie dat bij mij doet die zou m'n geld mogen terug geven zenne tenzij er iets zou zijn wat we niet weten en het toch door eigen doedoen komt of door te vallen ofzo???

Ik denk de garantie alleen zal tellen in italie maar ik kan mis zijn maar vrees dat het zo zal zijn.

Je hebt je allesins ferm in de zak laten zetten als het niet door eigen toedoen is.
Hoeveel heb je ervoor betaald?
Ik werd verteld dat alles 100% goed functioneert, maar ik heb het gevoel dat ik echt pech heb gehad en dat het is gaan gebeuren in de tijd dat ik hem in bezit heb.

Ik heb overigens gisteren nog net die artikel gezien over 'Garantie op buitenlandse iPhones' en ik ben er heel blij mee, want hopelijk wordt het gewoon Apple NL bellen en opsturen en nieuw toestel krijgen. Ik heb ook op de Apple Selfservice site gecheckt en ik kom in aanmerking voor Vervanging/reparatie dus dat is een goede sein.
  #4  
Oud 16-09-10, 17:34
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik heb Apple Nederland proberen te bellen, maar als ik intoets op mijn telefoon dat ik support wil hebben voor iPhone zeggen ze dat ik met T-Mobile contact moet opnemen.

In het artikel op iPhoneclub over buitenlandse iPhone garantie hadden zij het over Apple Nederland, maar dan dat je echte mensen aan de lijn krijgen die jou support geven over iPhone. Hoe krijg je nou een echte iemand aan de lijn bij Apple Nederland?
  #5  
Oud 17-09-10, 17:21
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tieme002 Bekijk bericht
Je kunt je de moeite besparen door naar een reparateur te gaan, of als je zelf handig bent een nieuw achterkantje inclusief powerbutton te kopen. Beide kun je op de site van AppleDoc (AppleDoc | Repareert uw iPhone of iPad) vinden.

Succes!
Ik heb net contact gehad met Van Leliveld Services. Zij waren echt super hulpzaam, ik vertelde wat er aan de hand is en zij zeiden om de iPhone naar hun te sturen (zij weten ook dat ik 2e eigenaar ben en dat het toestel uit Italië afkomstig is en dat is 100% prima zei hij) en dat ik dan of een reparatie of vervanging krijg.

Het enige is dat ik het moet opsturen en dat ik daarvoor moet betalen omdat zij dat niet gesubsidieerd krijgen door Apple dus die kosten blijven voor de consument ook al valt hij onder garantie
  #6  
Oud 17-09-10, 17:24
tieme002 tieme002 is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

@snverhallen

Da's een goeie service! Precies zoals het hoort: garantie is garantie!
  #7  
Oud 17-09-10, 17:37
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tieme002 Bekijk bericht
@snverhallen

Da's een goeie service! Precies zoals het hoort: garantie is garantie!
Inderdaad, daar ben ik wel blij om. En het grappige is is dat er nog meer kapot is aan mijn iPhone, niet alleen de aan/uit knop. Sinds vandaag doet de headphone port het niet meer, dat wil zeggen dat als ik oortjes in doe dat ik nog steeds niets hoor door de oortjes. Ik heb de port net schoongemaakt maar het werkt nog steeds niet. Nog meer reden om blij te zijn over de garantie .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home knop werk niet altijd Solari iPhone algemeen 7 13-03-13 07:55
Scherm altijd AAN indien aangesloten op power avdlprive Archief 1 23-11-09 10:58
Power button werkt niet! Juice Archief 3 12-10-09 19:17
iPhone 1e gen.: iphone unlock zonder power knop Quintin Unlock 1 05-10-08 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.