iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen streepjes 3G netwerk (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/72027-geen-streepjes-3g-netwerk.html)

okkie100 15-09-10 23:15

Geen streepjes 3G netwerk
 
Heb een iphone 4 maar heb met gprs of het 3G netwerk wel bereik maar zoals ik van velen lees hebben bijv. 2 of 4 streepjes bereik. Bij mij staat alleen een bolletje of 3G in beeld en helemaal links het bereik van het netwerk van het bellen. Alvast bedankt

apotheosis 16-09-10 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 (Bericht 562145)
Heb een iphone 4 maar heb met gprs of het 3G netwerk wel bereik maar zoals ik van velen lees hebben bijv. 2 of 4 streepjes bereik. Bij mij staat alleen een bolletje of 3G in beeld en helemaal links het bereik van het netwerk van het bellen. Alvast bedankt

En wat is het probleem nu want ik snap uw uitleg niet echt goed, een beetje duidelijker aub ;).

Heb je het over de death grip bij de iphone 4 je er ook last van hebt ofzo?

okkie100 16-09-10 00:38

Heb soms last van de death grip. Maar zie bij de 3G geen streepjes staan alleen 3G verder niet hoeveel ik 3G heb of het signaal sterk is of zwak of zie je dat nooit

apotheosis 16-09-10 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 (Bericht 562197)
Heb soms last van de death grip. Maar zie bij de 3G geen streepjes staan alleen 3G verder niet hoeveel ik 3G heb of het signaal sterk is of zwak of zie je dat nooit


Bij gprs dat cirkeltje en alsook als er 3G staat op je iphone dan ga je sowieso bij goed bereik altijd streepjes zien staan,sterkte van het signaal he ;).

Ik zit hier thuis in slecht bereik en als ik de death grip doe dan ga van bv 3 streepjes tot 1 klein streepje en dan gebeuren er 2 dingens; oftewel blijft deze op 1streepje staan oftewel komt erop: zoeken of geen service ;).

okkie100 16-09-10 09:42

Ja Oke maar dat staat helemaal links dat is toch het signaal van bereik voor bellen en sms'en daarnaast staat NL KPN en daarachter 3G maar geen streepjes voor het 3G hoe sterk daar het bereik van is wat bij Blackberry wel het geval is. Alvast bedankt

apotheosis 16-09-10 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 (Bericht 562281)
Ja Oke maar dat staat helemaal links dat is toch het signaal van bereik voor bellen en sms'en daarnaast staat NL KPN en daarachter 3G maar geen streepjes voor het 3G hoe sterk daar het bereik van is wat bij Blackberry wel het geval is. Alvast bedankt

Dat bereik is voor alles he :). Behalve voor Wi-Fi krijg je een apart Wi-Fi icoon waar je het bereik van ziet maar voor al dat andere staat dat idd links bovenaan, daar zie je of je goed bereikt hebt of niet. Daar moet je op afgaan; als jij bij je iphone 3G ziet staan en dan links bovenaan 1-5 blokjes, daar moet je op afgaan bij de iphone, zelfde met gprs dat cirkeltje of de E van edge.

Jaja maar een iphone is geene blackberry e ;).

okkie100 17-09-10 00:11

Oke bedankt voor de reacties, wou ook nog ff zeggen als ik mijn telefoon op de death grip manier vast hou, gaat juist het bereik omhoog van 1 naar 4 streepjes en als ik hem weer los laat terug naar 1 maar wel altijd bereik. Nooit geen service. Vreemd

Essie63 17-09-10 14:00

Heb hetzelfde probleem, helaas! Gisteren en vandaag helpdesk T-Mobile gesproken, handelingen uitgevoerd, ook herstel via iTunes maar alles mocht niet baten:-( Zegt de beste man:" ik weet hier verder geen oplossingen meer voor en U moet maar geduld hebben! Daar Apple straks wel met een update komt."
Ben ik mooi klaar mee maar jullie dus ook:-(

apotheosis 17-09-10 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Essie63 (Bericht 563240)
Heb hetzelfde probleem, helaas! Gisteren en vandaag helpdesk T-Mobile gesproken, handelingen uitgevoerd, ook herstel via iTunes maar alles mocht niet baten:-( Zegt de beste man:" ik weet hier verder geen oplossingen meer voor en U moet maar geduld hebben! Daar Apple straks wel met een update komt."
Ben ik mooi klaar mee maar jullie dus ook:-(

Aan de death grip kan je weinig of niks doen en is hardwarematig, ik houd daardoor de iphone altijd op een andere manier vast en die bevalt me wel nu ;).
Ik blijf sowieso altijd de nieuwste iphone kopen, een kleine tegenslag houd me ervan niet tegen, niks makkelijker dan de iphone, ik heb al genoeg ander smartphones geprobeert en ze bevallen me niet echt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.