//

Geen streepjes 3G netwerk

Geen streepjes 3G netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iphone 4 maar heb met gprs of het 3G netwerk wel bereik maar zoals ik van velen lees hebben bijv. 2 of 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-10, 23:15
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard Geen streepjes 3G netwerk

Heb een iphone 4 maar heb met gprs of het 3G netwerk wel bereik maar zoals ik van velen lees hebben bijv. 2 of 4 streepjes bereik. Bij mij staat alleen een bolletje of 3G in beeld en helemaal links het bereik van het netwerk van het bellen. Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-10, 00:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 Bekijk bericht
Heb een iphone 4 maar heb met gprs of het 3G netwerk wel bereik maar zoals ik van velen lees hebben bijv. 2 of 4 streepjes bereik. Bij mij staat alleen een bolletje of 3G in beeld en helemaal links het bereik van het netwerk van het bellen. Alvast bedankt
En wat is het probleem nu want ik snap uw uitleg niet echt goed, een beetje duidelijker aub .

Heb je het over de death grip bij de iphone 4 je er ook last van hebt ofzo?
  #3  
Oud 16-09-10, 00:38
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Heb soms last van de death grip. Maar zie bij de 3G geen streepjes staan alleen 3G verder niet hoeveel ik 3G heb of het signaal sterk is of zwak of zie je dat nooit
  #4  
Oud 16-09-10, 00:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 Bekijk bericht
Heb soms last van de death grip. Maar zie bij de 3G geen streepjes staan alleen 3G verder niet hoeveel ik 3G heb of het signaal sterk is of zwak of zie je dat nooit

Bij gprs dat cirkeltje en alsook als er 3G staat op je iphone dan ga je sowieso bij goed bereik altijd streepjes zien staan,sterkte van het signaal he .

Ik zit hier thuis in slecht bereik en als ik de death grip doe dan ga van bv 3 streepjes tot 1 klein streepje en dan gebeuren er 2 dingens; oftewel blijft deze op 1streepje staan oftewel komt erop: zoeken of geen service .
  #5  
Oud 16-09-10, 09:42
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Ja Oke maar dat staat helemaal links dat is toch het signaal van bereik voor bellen en sms'en daarnaast staat NL KPN en daarachter 3G maar geen streepjes voor het 3G hoe sterk daar het bereik van is wat bij Blackberry wel het geval is. Alvast bedankt
  #6  
Oud 16-09-10, 13:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okkie100 Bekijk bericht
Ja Oke maar dat staat helemaal links dat is toch het signaal van bereik voor bellen en sms'en daarnaast staat NL KPN en daarachter 3G maar geen streepjes voor het 3G hoe sterk daar het bereik van is wat bij Blackberry wel het geval is. Alvast bedankt
Dat bereik is voor alles he . Behalve voor Wi-Fi krijg je een apart Wi-Fi icoon waar je het bereik van ziet maar voor al dat andere staat dat idd links bovenaan, daar zie je of je goed bereikt hebt of niet. Daar moet je op afgaan; als jij bij je iphone 3G ziet staan en dan links bovenaan 1-5 blokjes, daar moet je op afgaan bij de iphone, zelfde met gprs dat cirkeltje of de E van edge.

Jaja maar een iphone is geene blackberry e .
  #7  
Oud 17-09-10, 00:11
okkie100 okkie100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Oke bedankt voor de reacties, wou ook nog ff zeggen als ik mijn telefoon op de death grip manier vast hou, gaat juist het bereik omhoog van 1 naar 4 streepjes en als ik hem weer los laat terug naar 1 maar wel altijd bereik. Nooit geen service. Vreemd
  #8  
Oud 17-09-10, 14:00
Essie63 Essie63 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb hetzelfde probleem, helaas! Gisteren en vandaag helpdesk T-Mobile gesproken, handelingen uitgevoerd, ook herstel via iTunes maar alles mocht niet baten:-( Zegt de beste man:" ik weet hier verder geen oplossingen meer voor en U moet maar geduld hebben! Daar Apple straks wel met een update komt."
Ben ik mooi klaar mee maar jullie dus ook:-(
  #9  
Oud 17-09-10, 16:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Essie63 Bekijk bericht
Heb hetzelfde probleem, helaas! Gisteren en vandaag helpdesk T-Mobile gesproken, handelingen uitgevoerd, ook herstel via iTunes maar alles mocht niet baten:-( Zegt de beste man:" ik weet hier verder geen oplossingen meer voor en U moet maar geduld hebben! Daar Apple straks wel met een update komt."
Ben ik mooi klaar mee maar jullie dus ook:-(
Aan de death grip kan je weinig of niks doen en is hardwarematig, ik houd daardoor de iphone altijd op een andere manier vast en die bevalt me wel nu .
Ik blijf sowieso altijd de nieuwste iphone kopen, een kleine tegenslag houd me ervan niet tegen, niks makkelijker dan de iphone, ik heb al genoeg ander smartphones geprobeert en ze bevallen me niet echt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streepjes ipv cijfers ontvangst Gilles iPhone algemeen 0 26-12-10 10:59
Streepjes signaal tmobile 3G GTFO Odido (T-Mobile) 5 15-10-10 18:48
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 19:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.