//

Openbaar internet, geen toegang tot internet?

Openbaar internet, geen toegang tot internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Avond mede iPhone gebruikers, Ik zit met een probleem, op mijn school hebben wij een openbaar draadloos internet punt. Hierop kan ik met mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-10, 23:02
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard Openbaar internet, geen toegang tot internet?

Avond mede iPhone gebruikers,

Ik zit met een probleem, op mijn school hebben wij een openbaar draadloos internet punt. Hierop kan ik met mijn iPhone (iPad nog niet geprobeerd) verbinding maken maar krijg ik geen toegang tot internet. Ik zie andere leerlingen met hun Windows pc wel op internet komen. Nou heb ik laatst een uitleg om gezien om andere instellingen te gebruiken op je iPhone of iPad alleen kan ik dat artikel niet meer vinden.. Iemand die me kan helpen? Zou namelijk wel erg handig zijn als ik me iPad kan gebruiken op school zodát ik voor aantekeningen en internet etc. geen laptop hoef aan te schaffen.

Alvast bedankt en excuses dat ik het artikel niet meer kon vinden, heb er echt een tijdje naar gezocht!
__________________
MacBook Pro 13 2011 i5, 8GB, SSD | iPhone 5 16GB Black | iPad Mini 32GB Black | Apple TV 3rd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-10, 13:01
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Moet je eerst inloggen misschien op het netwerk? ( wel het geval op de Hanze hogeschool)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Geen toegang meer tot menu Caspar10 Unlock 10 29-05-11 16:27
iPhone crashed bij internet toegang mart80 iPhone algemeen 5 27-04-11 19:19
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
help!: internet toegang zonder wireless: €!!! katundra Archief 7 03-04-08 09:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.