iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Advanced Prefferences 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7213-advanced-prefferences-1-1-3-a.html)

croiman 12-02-08 21:07

Advanced Prefferences 1.1.3
 
1 Bijlage(n)
vandaag ben ik begonnen met de aanmaak van advanced prefferences voor 1.1.3.
Mijn Most Advanced Prefferences voor 1.1.2 komt normaal nog in de repo van blaze company als: iSettings Extreme en bij iTouchable.de als Super Prefferences, screenshots hiervan zijn te vinden onder topic : "advanced preffs 1.1.2"

Dus bijgevolg naar vraag voor 1.1.3, ben ik er vandaag aan begonnen.
Screenshots gaan nog volgen met de tijd dat ik vorder.

Algemene vraag over het forum heen: Als iemand mij zou kunnen helpen, k zit verveeld dat ik het niet krijg geschreven voor 1.1.2 om de SSH switch die ik onder Wi-Fi heb geplaatst ook werkelijk werkend krijg dat hij degelijk ssh aan/uit zet. hier mijn stuk code in de Settings-Iphone.plist van mijn adv preffs voor 112. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, dan is deze volledig af.

</dict>
<dict>
<key>cell</key>
<string>PSSwitchCell</string>
<key>default</key>
<false/>
<key>label</key>
<string>SSH</string>
<key>processname</key>
<string>launchctl</string>
<key>processpath</key>
<string>/Library/LaunchDaemons/com.openssh.sshd.plist</string>
<key>parameters</key>
<string>-w</string>
<key>killbyname</key>
<string>sshd</string>
<key>icon</key>
<string>SSH.png</string>
</dict>
<dict>

UPdate : Heb bug eruit gehaalt als je met Advanced Preffs airplanemode opzette, verdwenen of werktten sommige tweaks niet meer, dit is nu opgelost. IEMAND al gekeken naar het probleem SSH switch?? REACTIES? HULP?

dutran 17-02-08 12:14

super kan niet wachten

croiman 17-02-08 13:13

dutran : veel reactie krijg ik er niet op, dus weet nie of ik er nog verder mee ga met maken van advanced preffs voor 113. Is veel werk, jij bent nu 1 persoon die het graag wilt....... die voor 112 heb k meer als 4dagen bijna continu aan gewerkt tot gat in de nacht. Ze willen t hier nog nie es in repo plaatsen.

ArB 17-02-08 13:20

er is al een advanced preferences te vinden op internet. Wellicht kun je beter die gebruiken ? :)

Ik heb ook intresse hoor, ook om te testen

sjoeii 17-02-08 18:40

lijkt me zeer handig. Goed initiatief

croiman 17-02-08 18:45

ARB: waar is die advanced preffs voor 113 te vinden op t net? Die kan k als basis gebruiken om daaruit verder te gaan, uitbreiden, icons veranderen, tweaks toevoegen enz.....

ArB 17-02-08 19:09

Ik heb geen idee welke source het is eigenlijk :o
Ik voeg altijd all sources toe van shai en dan zie ik advanced preferences erbij staan.
Hij wordt gemaakt door skylar versie 0.6a inmiddels en werkt goed.
Hiermee kun je bijvoorbeeld de batterij omzetten naar een percentage.

Stiruam 17-02-08 19:45

Leuk of beter nog GE-WEL-DIG maar er is maar een rede waarom ik hem er niet op zou zetten, namelijk: ik vindt de icoontjes verschrikkelijk. Goedkope icoontjes die niet iPhone style zijn. Maar goed dan kijk ik wel wat ik aanpas bij de release :p k ben benieuwd :D

Greetz, Stiruam

pascalletje 17-02-08 22:45

Je kan eens kijken naar BossPrefs, die werkte goed op 1.1.2 en nu ook weer op 1.1.3...

AeronNL 18-02-08 10:24

De 1.1.2 advanced preferences zien er cool uit, ik hoop dat je verder gaat met de versie voor 1.1.3.
Nu hopen dat iemand ze wil vertalen naar nederlands, niet dat engels een probleem is, maar heb alles op NL staan in mn iPhone :)

croiman 18-02-08 10:50

het vertalen ervan is veel werk, heel veel. merci jellyfish vo t compliment, nu weet k weer waarvoor ik t doe allemaal......

ARB : advanced prefs die in installer staat is die voor 113? ik heb alle sources toegevoegd en vind t niet voor 113.

dutran 18-02-08 12:02

ik heb hem denk ik gevonden,

kijk hier eens [SIZE=-1]www.touchrepo.com/repo.xml[/SIZE]

AeronNL 18-02-08 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 66842)
het vertalen ervan is veel werk, heel veel. merci jellyfish vo t compliment, nu weet k weer waarvoor ik t doe allemaal......

ARB : advanced prefs die in installer staat is die voor 113? ik heb alle sources toegevoegd en vind t niet voor 113.

Your're welcome.
Ik vind het compliment meer dan verdiend, je bent er een tijd mee bezig, en het levert geen centen op, dus waardering is wel het minste wat je eraan kunt verdienen..

ga zo door!:D

Oh en dit vind ik zeker iets voor in de repo...
Repo guys???

croiman 18-02-08 14:33

DYTRAN : denk nie da deze vo 113 is

croiman 18-02-08 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 66262)
er is al een advanced preferences te vinden op internet. Wellicht kun je beter die gebruiken ? :)

Ik heb ook intresse hoor, ook om te testen

Mijn Most advanced prefs staat in de repo van kidlazy.
Kga zien of er iemand is die tegen een vergoeding ofzo een repo alleen voor mij wilt onderhouden en alleen alles wa ik maak erin zet.
Iemand?

croiman 18-02-08 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 66831)
De 1.1.2 advanced preferences zien er cool uit, ik hoop dat je verder gaat met de versie voor 1.1.3.
Nu hopen dat iemand ze wil vertalen naar nederlands, niet dat engels een probleem is, maar heb alles op NL staan in mn iPhone :)

Zal er een vertaling bij steken in de dutch.protj bundle als k van de week tijd ervoor heb.

AeronNL 19-02-08 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 67013)
Zal er een vertaling bij steken in de dutch.protj bundle als k van de week tijd ervoor heb.

Zou super zijn!
Lukt t een beetje met de advance settings?

croiman 19-02-08 18:01

nog gene tijd voor gehad eigenlijk, druk druk druk, heb gisteravond nog de smsnotify voor 113 gemaakt voor om de 30sec trillen bij niet gelezen sms. (andere tread)

Stino 20-02-08 02:06

werkt niet bij mij (van kidlazy repo, is dat deze?)
preferences crasht gewoon.. en nu na uninstall heb ik een mix.. kheb icoontjes van advanced maar de 'opties' van std prefs..

alexteie 20-02-08 09:22

iphone repo
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 66932)
Mijn Most advanced prefs staat in de repo van kidlazy.
Kga zien of er iemand is die tegen een vergoeding ofzo een repo alleen voor mij wilt onderhouden en alleen alles wa ik maak erin zet.
Iemand?

Croi,

Ik heb intresse je heb een prive bericht!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.