iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 multitasking werkt niet meer? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/72244-iphone-4-multitasking-werkt-niet-meer.html)

spyhunter 18-09-10 15:13

Iphone 4 multitasking werkt niet meer?
 
Geachte Forumleden,

In het begin kon ik op de iphone 4 zowel de ipodfunctie gebruiken en bijvoorbeeld op het web surfen tegelijkertijd. Echter als ik nu tijdens het afspelen van een nummer op de home button druk dan sluit hij de ipodfunctie helemaal af?

Heeft iemand misschien een idee?

ButcherJF 19-09-10 09:37

Je hebt een jailbreak zo te zien. Wat heb je de laatste tijd allemaal gedownload c.q. ingesteld? Ik vermoed nl. dat je de functie van de homebutton ergens hebt veranderd, met een instelling of download.

spyhunter 19-09-10 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 564408)
Je hebt een jailbreak zo te zien. Wat heb je de laatste tijd allemaal gedownload c.q. ingesteld? Ik vermoed nl. dat je de functie van de homebutton ergens hebt veranderd, met een instelling of download.

He Butcher, dat zou idd een logische verklaring zijn, echter geen idee welke instelling ik zou moeten veranderen.
Ik heb sbsettings draaiende en onder instellingen staat idd de optie ' activator ' ik heb de settings gereset maar ook dat werkt niet.
Ik heb nu in elk geval een idee in welke richting ik de oplossing moet zoeken, bedankt.

EDIT

In Activator staat de home button bij single press op niets dus unassigned. Zou dus geen probleem moeten zijn?



shapezzz 19-09-10 12:16

Heb toch een vermoeden dat het met backgrounder / activator te maken heeft ;)

Misschien eens de-installeren of eventueel de iPhone compleet herstellen.

spyhunter 19-09-10 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 564503)
Heb toch een vermoeden dat het met backgrounder / activator te maken heeft ;)

Misschien eens de-installeren of eventueel de iPhone compleet herstellen.

jupz je hebt gelijk...uninstall van activator en bijbehorende progs maakt dat probleem verdwijnt. Zodra ik m weer installeer komt het probleem terug

veramaurilla 10-12-10 21:57

hoi
ik heb t zelfde probleem iphone 4, alleen als ik activator verwijder heb ik nog geen multitasking??
in safemode wel???
heb zelfs in de plist gekeken maar kan daar ook nix vinden (alleen staat er iphone 3GS/ en in de andere lijst iphone 3 hoort dat). zou t iets met jailbreakme.com te maken kunnen hebben? heb al gegoogeld maar kan er nix over vinden. Iemand een idee??

En is er ook n manier om n update te doen naar 4.1 ipv 4.2?

grt!

spyhunter 11-12-10 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door veramaurilla (Bericht 613297)
hoi
ik heb t zelfde probleem iphone 4, alleen als ik activator verwijder heb ik nog geen multitasking??
in safemode wel???
heb zelfs in de plist gekeken maar kan daar ook nix vinden (alleen staat er iphone 3GS/ en in de andere lijst iphone 3 hoort dat). zou t iets met jailbreakme.com te maken kunnen hebben? heb al gegoogeld maar kan er nix over vinden. Iemand een idee??

En is er ook n manier om n update te doen naar 4.1 ipv 4.2?

grt!

Toen ik activator, backgrounder verwijderde evenals sbsettings/tools was het probleem opgelost. Ik zou het verder ook niet weten dan...ik neem aan dat je ook opnieuw hebt opgestart?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.