SMS afleverberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet gevonden ......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet gevonden ...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus eerst *N# Tekstbericht
werkt voor Base |
|
||||
|
||||
Net de 2 hier genoemde codes voor T-Mobile getest, helaas niet werkend
Morgen even bellen naar ze, kijken of daar iets beters uit komt. |
|
|||
|
|||
en als ik vodafone heb ?
welke code moet k dan hebben |
|
|||
|
|||
vodafone is nog niet bekend. Alle genoemde codes werken niet tot nu toe.
|
|
|||
|
|||
Net gebeld met vodafone, voor vodafone is die functie er niet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een poosje geleden ook gebeld en ze kunnen je inderdaad niet verder helpen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen code is die een bevestiging triggert. Mijn HTC toestel doet het bijvoorbeeld wel, deze optie is weliswaar ingebakken in het toestel, maar door deze optie zal er toch ook wel een code worden meegestuurd die de bevestiging activeert.
Wellicht dat in de volgende firmware een sms bevestgingsoptie komt? Zou in ieder geval fijn zijn. |
|
|||
|
|||
betwijfel ten zeerste dat de codes niet bestaan.
Anders zou het gewoon niet werken op andere telefoons. Denk dat ze gewoon of ze niet willen geven of te stom zijn om het te weten. |
|
|||
|
|||
Zojuist geprobeerd met Telfort (*N# voor het bericht).
Je krijgt dan "Uw Telfort Tekstbericht aan +31613164269 op 14-6-08 om 21:02:52 is opgeslagen en zal later bezorgd worden." Nadat ik die telefoon aanzette: "Uw Telfort Tekstbericht aan +31613164269 is op 14-6-08 om 21:04:02 bezorgd" |
|
|||
|
|||
samenvatting :
Proximus *R* T-mobile *T# KNP : *0# Telfort en Base : *N# ...... Niet beglie - Nederland : ---------------------- Turkcell : *N# Swisscom : *N# Claro - Brasil *N# T Mobile UK *0# O2 *0# T-Mobile GER *T# Vodafone D2 *N# O2 *N# e-plus *N# Telia *KV# Comviq KV# Telenor ## Hongary Tmobile :*A# US tmobile : *noti# DENMARK any network: *KV# Vodavone INDIA : *NOT# Egypt Mobinil : *NM# Virgin UK : *0# Vodavone Greece : *# Serbia MTS : *!# Serbia Telenor : *!# orange romania : *NM# Orange Israel : *NM# Vip Croatie : ! Vodafone Hutch : YYYY * Ik probeer ook achter de code voor Mobistar te komen voor de mensen die die nog willen , kan niets beloven * Laatst gewijzigd door stekke; 16-07-08 om 01:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee ben ik zelf nog niet achter gekomen.
Heb het via een ex werknemer te horen gekregen. Als ik hem nog eens spreek zal ik er eens naar vragen. Vind het vreemd dat gezien mobistar Iphone's nu verkoopt er toch niks in de 2.0 Firmware zit hiervoor. Hoewel Apple vind deze optie nog altijd niet nodig, terwijl alle andere gsm's dit hebben. |
|
|||
|
|||
nog altijd niets???
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Werkt niet bij Tmobile.....
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb je al eens naar t-mobile zelf gebeld? zij zouden dit moeten weten...
|
Labels |
ontvangstbevestinging, sms |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|