iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Huidige Simkaart in iPhone 4 plaatsen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/72406-huidige-simkaart-iphone-4-plaatsen.html)

Delvenaartje 20-09-10 13:17

Huidige Simkaart in iPhone 4 plaatsen?
 
Hallo,

Ik heb momenteel een abbo lopen bij Hi welke in november afloopt, maar dit is een 'gewone' simkaart welke dus niet in de iPhone 4 past.
Nu vraag ik mij af:

- Als mijn T-mobile abonnement ingaat op 13 november (de datum waarop mijn Hi abbo eindigt), kan ik dan mijn Hi simkaart in mijn iPhone doen (met behulp van zo'n Cut my sim) zonder extra hoge kosten achteraf?

Iemand die hier enige ervaring mee heeft?

Graag zie ik reacties.. :)

Pl0xs 20-09-10 13:26

Nee dat zal niet lukken, want op je iPhone 4 zit een simlock van T-mobile.
Dus alleen T-Mobile simkaarten.
Verder als de telefoon simlockvrij is, dan zijn er geen extra kosten aan verbonden.

eagerprinses 20-09-10 13:32

ik krijg volgende week een simlockvrije, past dan mijn Hi simkaart niet in de I Phone 4??

Delvenaartje 20-09-10 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eagerprinses (Bericht 565227)
ik krijg volgende week een simlockvrije, past dan mijn Hi simkaart niet in de I Phone 4??

Die moet je dan 'bijknippen' omdat de iPhone 4 met micro-sim werkt.

bdr 20-09-10 13:54

2 mogelijkheden: ofwel huidige simkaart bijknippen tot ht juiste formaat, ofwel een microsim halen.

eagerprinses 20-09-10 13:56

kan je bij Hi ook microsim bestellen, ga ik ff checken, bedant voor de antwoorden...

Delvenaartje 20-09-10 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eagerprinses (Bericht 565258)
kan je bij Hi ook microsim bestellen, ga ik ff checken, bedant voor de antwoorden...

Moet je 't niet hier vragen als je 't zelf uit gaat zoeken :p

Bastian87 20-09-10 16:04

Iemand trouwens een idee hoe het zit met de simlock en BEN? Gezien het feit dat BEN ook op het t-mobile netwerk zit?

Delvenaartje 20-09-10 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 (Bericht 565370)
Iemand trouwens een idee hoe het zit met de simlock en BEN? Gezien het feit dat BEN ook op het t-mobile netwerk zit?

Zou het even navragen bij T-mobile zelf als ik jou was, denk dat ze ook daar weer wat op hebben gevonden. ;)

eagerprinses 20-09-10 16:32

Nou hehehe, na 25 minuten eindelijk de klantenservice te pakken te hebben, een microsim van Hi besteld, duurt 2 werkdag en er zit 64 kB geheugenruimte op, volgens de operator voldoende voor 250 telefoonnummers en 100 e-mailadressen onder een naam van maximaal 12 letters. Er is ook ruimte voor 25 sms-berichten van 160 karakters.

dus toch die 17 euro wel waard, voor iedereen die twijfelt knippen of bestellen zou ik bestellen...

Sultan 20-09-10 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eagerprinses (Bericht 565407)
Nou hehehe, na 25 minuten eindelijk de klantenservice te pakken te hebben, een microsim van Hi besteld, duurt 2 werkdag en er zit 64 kB geheugenruimte op, volgens de operator voldoende voor 250 telefoonnummers en 100 e-mailadressen onder een naam van maximaal 12 letters. Er is ook ruimte voor 25 sms-berichten van 160 karakters.

dus toch die 17 euro wel waard, voor iedereen die twijfelt knippen of bestellen zou ik bestellen...

17 euro?? :eek:
Bij vodafone kreeg ik hem gewoon gratis.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.