iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Help Iphone reageert niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7249-help-iphone-reageert-niet-meer.html)

Lisc 13-02-08 10:06

Help Iphone reageert niet meer
 
Wie o wie kan mij helpen???

Ik heb eind december een Iphone 1.1.2 OTB (bootlader 4.6) meegenomen vanuit Amerika. Bij aankomst in Nederland heb ik deze gelijk gejailbreakt. Echter bellen was helaas niet mogelijk, daarom heb ik twee weken geleden besloten om een Easyisim aan te schaffen. Deze heb ik vorige week binnen gekregen en daarna was het ook mogelijk om met mijn Iphone te bellen.

Echter gisteravond wilde ik kijken of er nog iemand gebeld had en kwam ik tot de conclusie dat mijn Iphone ineens uit was gegaan. Dit vond ik al vreemd omdat mijn batterij nog helemaal vol was. Maar ik dacht ok misschien is hij dan toch leeg, want hij wilde niet meer aan gaan. Toen heb ik hem aan de oplader gehangen, maar ook daar reageerde hij niet op. Vervolgens heb ik hem de hele nacht aan de lader laten hangen, maar dat heeft niet gebaat.
Nu heb ik hem vanochtend aan iTunes proberen te koppelen (op twee verschillende pc's) maar dan krijg ik de volgende melding: 'Er is een Ipod aangesloten, maar deze kan niet worden geïndentificeerd Koppel de Ipod los, sluit hem opnieuw aan en probeer het opnieuw. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-10)'.
Maar opnieuw aansluiten baat ook niet.

Heeft iemand een idee wat er met mijn Iphone aan de hand is???

ALvast heel erg bedankt!!

ps. De iPhone daaride onder firmwareversie 1.1.2

Nikooos 13-02-08 10:40

 Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)

Koes 13-03-08 16:41

Misschien kan je via iTunes een herstel draaien dan gewoon updaten naar 1.1.4 en dan unlocken en jailbreaken via iJailbreak of Ziphone.

Lisc 13-03-08 16:47

Bedankt voor je reactie. Helaas herkent iTunes de iPhone niet eens als een iPhone maar als een iPod, updaten was dus ook niet mogelijk. Maar ik heb de telefoon nu opgestuurd naar Michael wellicht kan hij er nog iets mee...

Groeten,

Lisje

RiPaXe 14-03-08 10:54

Had dit ook, dat hij opeens uit ging en niet meer aan wilde..
Toen de bovenste knop en de onderste in gehouden een aantal seconden, toen gaf hij een reset ofzo en ging hij weer aan

prostore 02-06-08 02:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RiPaXe (Bericht 81578)
Had dit ook, dat hij opeens uit ging en niet meer aan wilde..
Toen de bovenste knop en de onderste in gehouden een aantal seconden, toen gaf hij een reset ofzo en ging hij weer aan



Heb zojuist het zelfde probleem ondervonden.
Ben op vakantie geweest en mijn Iphone niet meegenomen.
Na 2,5 week werkte hij de eerste dag volgens mij normaal maar na de 2e dag reageerde hij niet meer, kon wel gebeld worden.

Eerder had ik dit ook meegemaakt maar door de iphone even te laden was het probleem verholpen.
Echter dit keer hielp het niet, bovenstaande uitgevoerd en werkte gelukkig weer naar behoren

Pytur 03-06-08 10:43

Onderste en bovenste knop indrukken voor een tijdje helpt inderdaad.

Danku hoor, ik was al heel aan het stressen :)

PauluS87 03-06-08 11:09

Kon je ook opzoeken met de zoekfunctie he :p

Maar iedergeval goed voor je dat alles het weer doet :)

pietangel 06-10-08 23:26

is er iemand in enschede die mij kan helpen mijn iphone 1.1.4 weer aan de gang te krijgen.heb hem perongeluk geupdate en nu zie ik alleen nog een usb en itunes op het scherm ook ziphone kan de telefoon niet vinden,ik weet het niet meer graag hulp.

truckdiver 06-10-08 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietangel (Bericht 203007)
is er iemand in enschede die mij kan helpen mijn iphone 1.1.4 weer aan de gang te krijgen.heb hem perongeluk geupdate en nu zie ik alleen nog een usb en itunes op het scherm ook ziphone kan de telefoon niet vinden,ik weet het niet meer graag hulp.

niet in verschillende toppics komen posten over je probleem.
in 1 topic is genoeg.
de zoekfunctie doet wonderen en een beetje zoeken bij handleidingen kan veel helpen

Juriaan090 15-02-09 23:07

Wie o wie kan mij helpen???

Ik heb eind december een Iphone 1.1.2 OTB (bootlader 4.6) meegenomen vanuit Amerika. Bij aankomst in Nederland heb ik deze gelijk gejailbreakt. Echter bellen was helaas niet mogelijk, daarom heb ik twee weken geleden besloten om een Easyisim aan te schaffen. Deze heb ik vorige week binnen gekregen en daarna was het ook mogelijk om met mijn Iphone te bellen.

Echter gisteravond wilde ik kijken of er nog iemand gebeld had en kwam ik tot de conclusie dat mijn Iphone ineens uit was gegaan. Dit vond ik al vreemd omdat mijn batterij nog helemaal vol was. Maar ik dacht ok misschien is hij dan toch leeg, want hij wilde niet meer aan gaan. Toen heb ik hem aan de oplader gehangen, maar ook daar reageerde hij niet op. Vervolgens heb ik hem de hele nacht aan de lader laten hangen, maar dat heeft niet gebaat.
Nu heb ik hem vanochtend aan iTunes proberen te koppelen (op twee verschillende pc's) maar dan krijg ik de volgende melding: 'Er is een Ipod aangesloten, maar deze kan niet worden geïndentificeerd Koppel de Ipod los, sluit hem opnieuw aan en probeer het opnieuw. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-10)'.
Maar opnieuw aansluiten baat ook niet.

Heeft iemand een idee wat er met mijn Iphone aan de hand is???

ALvast heel erg bedankt!!

ps. De iPhone daaride onder firmwareversie 1.1.2

heb ik ook al een paar keer gehad gaat hij van zelf uit terwijl de batterij nog helemaal niet leeg is, en net kreeg ik hem helemaal niet meer aan
duurde echt heel lang. Wat normaal altijd helpt is om hem in de oplader te doen dan gaat hij weer aan. werkte nu ook niet en als iemand me belde ging hij alleen trillen...na dat ik dit forum las deed ik heel lang die 2 knopjes in drukken en toen deed hij het weer echt raar maarja gelukkig doet hij het nu:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.