iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Parrot CK3100 LCD + iPhone 4 -> Geen tussenvoegsel (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/72585-parrot-ck3100-lcd-iphone-4-geen-tussenvoegsel.html)

Michielvanv 21-09-10 19:23

Parrot CK3100 LCD + iPhone 4 -> Geen tussenvoegsel
 
Hallo,

Ik heb een iPhone 4 en in mijn auto een Parrot CK3100 carkit. Bellen etc gaat goed met deze combinatie, echter laat de Parrot in m'n contacten, het tussenvoegsel wel.

De contacten worden elke keer gesynchroniseerd van mn telefoon naar m'n carkit. In de iPhone zijn dit google contacten, waarbij het tussenvoegsel ook in het tussenvoegsel veld ingevoerd staat.

Iemand met ditzelfde probleem of misschien iemand met een oplossing hiervoor?

sanderwetters 21-09-10 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michielvanv (Bericht 566493)
Hallo,

Ik heb een iPhone 4 en in mijn auto een Parrot CK3100 carkit. Bellen etc gaat goed met deze combinatie, echter laat de Parrot in m'n contacten, het tussenvoegsel wel.

De contacten worden elke keer gesynchroniseerd van mn telefoon naar m'n carkit. In de iPhone zijn dit google contacten, waarbij het tussenvoegsel ook in het tussenvoegsel veld ingevoerd staat.

Iemand met ditzelfde probleem of misschien iemand met een oplossing hiervoor?

Ik heb dezelde telefoon en carkit, ik heb mijn contacten allemaal mooi ingevuld in de vakken: voornaam en achternaam.

Ik heb hie geen enkel probleem mee! Hij geeft mooi eerst de voornaam en dan de achternaam weer.

Michielvanv 21-09-10 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanderwetters (Bericht 566499)
Ik heb dezelde telefoon en carkit, ik heb mijn contacten allemaal mooi ingevuld in de vakken: voornaam en achternaam.

Ik heb hie geen enkel probleem mee! Hij geeft mooi eerst de voornaam en dan de achternaam weer.

Hoi Sander,

Bedankt voor je reactie. Je ziet dus wel de achternaam inclusief tussenvoegsel?
En heb je dan in je telefoon de tussenvoegsels net zo opgeslagen als dat ik heb? Dus als google contact en in het tussenvoegsel veld?

sanderwetters 21-09-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michielvanv (Bericht 566510)
Hoi Sander,

Bedankt voor je reactie. Je ziet dus wel de achternaam inclusief tussenvoegsel?
En heb je dan in je telefoon de tussenvoegsels net zo opgeslagen als dat ik heb? Dus als google contact en in het tussenvoegsel veld?

Ja ik heb de voornaam en achternaam in aparte velden staan, en ik zie dus wel degelijk op mijn parrot de voornaam en dan de achternaam..

Wat bedoel je juist met tussenvoegsel?

Groetjes

Michielvanv 21-09-10 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanderwetters (Bericht 566512)
Ja ik heb de voornaam en achternaam in aparte velden staan, en ik zie dus wel degelijk op mijn parrot de voornaam en dan de achternaam..

Wat bedoel je juist met tussenvoegsel?

Groetjes

Bijvoorbeeld "Michiel van Vaardegem", dat bedoel ik met tussenvoegsel :)

sanderwetters 21-09-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michielvanv (Bericht 566514)
Bijvoorbeeld "Michiel van Vaardegem", dat bedoel ik met tussenvoegsel :)

Oh Oké.. Euhm, dat weet ik niet zo zeker.. Als je nu die van mee in het vak achternaam zet is er toch geen probleem meer?

Michielvanv 21-09-10 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanderwetters (Bericht 566526)
Oh Oké.. Euhm, dat weet ik niet zo zeker.. Als je nu die van mee in het vak achternaam zet is er toch geen probleem meer?

Dan sorteert m'n telefoon niet meer correct op achternaam.

Ik onderhoudt al heel lang mn contacten in google, en heb ze daar graag goed in staan, vandaar.

sanderwetters 21-09-10 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michielvanv (Bericht 566530)
Dan sorteert m'n telefoon niet meer correct op achternaam.

Ik onderhoudt al heel lang mn contacten in google, en heb ze daar graag goed in staan, vandaar.

Oei, ja dan weet ik het niet meer.. Sorry..

Veel succes nog!

nifle 21-10-10 10:31

Moesten jullie ook bij gebruik van de iphone 4 de parrot CK3100 software upgraden of kon je gewoon de iphone 4 gelijk gebruiken en handsfree bellen?

nifle 21-10-10 10:37

Mischien is het dus noodzakelijk om de software van de parrot CK3100 te upgraden, dit kun je doen door bij parrot downloads de laatste versie op je laptop te downloaden om vervolgens in de auto met je laptop via bluetooth de versie in je parrot te installeren


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:17.