//

Trillende en onjuist instelling menu in oplader

Trillende en onjuist instelling menu in oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beetje vreemde titel maar ik zal hier wat meer vertellen, wanneer ik de iphone in de oplader doe dan werkt mijn instellingen menu niet meer, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-10, 22:02
martjee martjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard Trillende en onjuist instelling menu in oplader

Beetje vreemde titel maar ik zal hier wat meer vertellen,
wanneer ik de iphone in de oplader doe dan werkt mijn instellingen menu niet meer, wanneer ik scroll gaat het hele menu trillen en vaak als ik ergens op druk registreerd het touchscreen mijn vinger 3 cm lager, dus ik druk op de bovenste actie en dan doet die helderheid bijv, of vliegtuigmodus gaat aan. Heeft iemand anders dit probleem, heb een reset geprobeerd, mocht niet baten, ook gelijk geupdate naar 4.1 en het probleem blijft aanwezig.Zal straks youtube filmpje toevoegen.

Edit: Ben er achter gekomen dat mijn hele telefoon niet naar behoren werkt wanneer deze in de lader zit, wanneer ik de lader eruit haal werkt alles weer normaal.

Laatst gewijzigd door martjee; 22-09-10 om 22:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-10, 22:17
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Vreemd hoor, al eens een andere lader gestest ?
Lijkt me iets met spanning te maken te hebben veroorzaakt door de lader waardoor de iphone vreemd gaat doen.
  #3  
Oud 22-09-10, 22:47
martjee martjee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 23
Standaard

Scherp! Heb gelijk de adapter van mijn oude sony ericsson gepakt, en daar de usb iphone kabel in gedaan en probleem verholpen. Dus waarschijnlijk is het stekker gedeelte kapot. Ik heb het toestel gister ontvangen. Moet ik alles terug sturen of hoe werkt dat.. Thnx!

Is de iphone niet goed of ligt het puur aan de adapter? Want hoe kan het dat de touchscreen niet meer werkt vanwege een adapter.

Laatst gewijzigd door martjee; 22-09-10 om 22:56.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onjuist tel nummer MightyWiggy iPhone algemeen 2 21-12-10 09:14
Trillende effect bij verplaatsen van icoontjes namaken celaeno2 Ontwikkelen voor iOS 2 30-09-10 17:31
Onjuist ww bij downloaden app Bollie1 Archief 2 29-09-10 15:08
Onjuist wachtwoord Wi-Fi RogerR iPhone algemeen 3 23-02-10 12:13
Onjuist afzenderadres Rene2108 iPhone algemeen 3 02-01-09 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:41.