iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   problemen met versturen van contactenlijst naar carkit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/72869-problemen-versturen-contactenlijst-naar-carkit.html)

kki 24-09-10 10:45

problemen met versturen van contactenlijst naar carkit
 
Ik heb mijn i phone via bluetooth aangemeld bij mijn carkit, maar ik kan de contactenlijst niet aan de carkit toevoegen. De lijst blijft leeg. Weet iemand een oplossing? kki

eentje 27-09-10 12:49

als je naar instellingen bluetooth gaat en klikt op de carkit kun je volgenns mij kiezen wat je wilt syncen met het verbonden apparaat. contacten recent ed.

anders zou ik het niet weten. gl met de oplossing zoeken en hopelijk ook vinden :)

kki 27-09-10 16:46

ik kan wel verbinding krijgen met de bluetooth van de carkit, maar de contactenlijst in mijn auto blijft leeg. Ik had een Samsung D900 en die gaf de contactenlijst automatisch door.:confused:

Blokstra 09-02-11 17:14

hier hetzelfde probleem! Ik kan helaas geen contacten verzenden via bluetooth naar het telefoonboek van mijn auto! Mijn auto heeft alleen de optie om dit via bluetooth te doen, de Iphone heeft deze optie blijkbaar niet?! Mocht iemand een oplossing hebben, hoor ik het graag!

Vempie 11-12-11 16:39

Ik heb idd hetzelfde. Ben op zoek naar een app. Bv ibluenova, had deze gedownload maar werkt niet, app start niet op.

Schijnt de enige app te zijn waarmee je contacten, files etc via bluetooth vanaf de Iphone naar een ander apparaat kan versturen.

Heeft iemand een oplossing of hoe ik wel Ibluenova werkend krijg?

Bedankt!!

Guest-20180925190238 11-12-11 16:49

De carkit moet het PBAP (Phone Book Access Profile) Bluetooth profiel ondersteunen en dan worden de contacten zonder problemen van de iPhone ingelezen.

Bij mij werkt dat perfect met een iets oudere PNA, de Navigon 7210. Ook handsfree telefoneren wordt ondersteund met het HFP 1.5 Bluetooth profiel.

iBluenova heb je daar helemaal niet voor nodig en ook geen jailbreak.

Vempie 11-12-11 22:29

Dank voor je reactie!

Heb een Carminat, Renault. Werkt perfect met mijn Iphone, alleen t adresboek kan ik dus niet via bluetooth versturen. Dat moet je vanaf je telefoon doen en dat kan niet bij een Iphone:S

Vandaar dat ik op zoek ben naar bluetooth app.

Of idd een andere oplossing. Ik vermoed dat mn Carminat die optie van jou niet hebt.

Stijntje 11-12-11 23:00

Ik heb zowel in mijn privé auto een parrot dat werkt perfect, en in mijn zakelijke auto geïntegreerd systeem (Opel) neemt de contacten over..

Vempie 11-12-11 23:24

Okè, maar dit is een Carminat, incl. navigatie:)
Fabriek af.

Niet zomaar een parrot. Die ff te vervangen is:S

Bedankt voor de reactie's!!

jap74 12-12-11 11:18

Naar mijn weten kun je met een iPhone geen contacten via bluetooth oversturen naar je carkit. Ik vind het overigens overbodig om contacten over te zetten. De voicedail functie van de iPhone werkt super. Groene knop van je carkit indrukken en je hoort een toon. Naam uitspreken van de persoon die je wilt bellen en voilá!

Kiri 12-01-13 12:49

Ik heb in mijn vw een rns510 systeem. Met Nokia werkte dit perfect via BT maar met mijn nieuwe I-phone 4s, vergeet het maar. Na wat rondsurfen blijkt dat ios5 en hoger een ander BT profile heeft gekregen dat niet meer compatible is. Vw heeft de oplossing niet. De carkit 'ziet' de I-phone wel maar andersom niet.
Weet iemand misschien hier een oplossing voor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.