//

Vind geen apparaten Bluetooth kapot?

Vind geen apparaten Bluetooth kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe Iphone 3gs 32g gekregen omdat de bluetooth van mijn oude Iphone geen apparaten vond. Had toen ook de drie stappen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-10, 11:10
enjoyy enjoyy is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: adam
Berichten: 4
Standaard Vind geen apparaten Bluetooth kapot?

Ik heb net een nieuwe Iphone 3gs 32g gekregen omdat de bluetooth van mijn oude Iphone geen apparaten vond. Had toen ook de drie stappen ondernomen maar dat mocht niet baten. Maar met deze nieuwe heb ik hetzelfde probleem!!! Hij blijft maar naar apparaten zoeken en vind niks terwijl die er wel zijn. Ook weer de drie stappen ondernomen maar niks hoor. Ik heb met mijn macbook pro geprobeerd mijn iphone te vinden en dat lukt maar als ik een foto wil verzenden naar de iphone lukt dat niet. Er staat dan het apparaat bevat niet de benodigde voorzieningen.


Wat is er aan de hand? Moet ik weer terug naar de winkel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-10, 11:22
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Je kan standaard geen foto's via bluetooth versturen toch?
  #3  
Oud 24-09-10, 12:39
Achmed1 Achmed1 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard

Wat blijk dat ik precies dit zelfde probleem heb ik kan geen andere bluetooth aparaten vinden wel word via andere telefoon mijn bluetooth wel gevonden?
  #4  
Oud 24-09-10, 13:12
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

iPhone vindt alleen maar apparaten die voorzieningen hebben die de iPhone Bluetooth profielen ondersteunen. Dus: A2DP bijv, headsetjes en autoradio's. Ik kan mijn iPhone ook niet met mijn oude nokia verbinden, omdat die nokia geen enkele Bluetooth voorziening heeft die de iPhone ondersteund. Ringtones en foto's doorsturen werkt dus niet tussen deze 2 toestellen. 't is jammer, maar 't is niet anders....
  #5  
Oud 24-09-10, 13:15
Achmed1 Achmed1 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
iPhone vindt alleen maar apparaten die voorzieningen hebben die de iPhone Bluetooth profielen ondersteunen. Dus: A2DP bijv, headsetjes en autoradio's. Ik kan mijn iPhone ook niet met mijn oude nokia verbinden, omdat die nokia geen enkele Bluetooth voorziening heeft die de iPhone ondersteund. Ringtones en foto's doorsturen werkt dus niet tussen deze 2 toestellen. 't is jammer, maar 't is niet anders....
Oh dat vind ik echt heel jammer wist ik helemaal niet maar bedankt voor je reactie.
  #6  
Oud 24-09-10, 14:47
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Ik kom hier ook gisteren achter... beetje jammer
  #7  
Oud 24-09-10, 14:52
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Dit is toch al zolang als de iPhone bestaat?
  #8  
Oud 24-09-10, 16:38
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Bekijk bericht
Dit is toch al zolang als de iPhone bestaat?
dat zal wel zo zijn, maar ik heb pas m'n eerste Iphone en als er in de specs staat dat ie bluetooth ondersteunt ga ik er (na 8 nokia's) vanuit dat dat gewoon allround bluetoothverkeer is, niet enkel voor een carkit of headset.

Ook m'n bluetooth adapter die ik een paar jaar terug voor dataverkeer tussen apparaten en m'n pc kocht doet het niet met de Iphone4. Is toch jammer.
  #9  
Oud 25-09-10, 02:44
enjoyy enjoyy is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: adam
Berichten: 4
Standaard

Ok dus ik heb eigenlijk een nieuw toestel voor niks gekregen iig bedankt
  #10  
Oud 26-09-10, 00:46
mmols mmols is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: geheim
Berichten: 32
Stuur een bericht via Yahoo naar mmols
Standaard

bedankt allemaal ,

ik heb het probleem ook , maar het is geen probleem het gewoon een eigenschap die apple aan zijn iphone heeft gegeven .. echt typisch apple weer ,,net effe anders dan de massa smartphones die er te krijgen is ..

thnks steve ... dont tell your custommers , but only after sail

...
  #11  
Oud 26-09-10, 11:50
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ok we weten nu dat dit helaas zo is.Maar is er dan misschien een app die het wel mogelijk maakt om bestanden via bluetooth te verzenden en ontvangen naar andere gsm,s dan iphone,s?
Ik had gehoord over een app genaamd bluetooth phone en die gekocht via app store. Maar die zoekt ook alleen maar naar apple device,s en niet naar andere.
  #12  
Oud 26-09-10, 14:37
mmols mmols is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: geheim
Berichten: 32
Stuur een bericht via Yahoo naar mmols
Standaard

je kunt het via een app proberen , genaamd Dropbox ,, kijk even in iphone magazine nr 2 daar staan een aantal apps in gepliceerd die over het delen van bestanden en foto's gaan , zover ik weet is er niet echt wat verder compatable is met de bleutooth van apple .. tenzij je een smartphone off normale gsm hebt die wel aan de eisen van de bleutooth eigenschappen van de iphone voldoet

gr

mcoy
  #13  
Oud 10-01-11, 11:57
iMike147 iMike147 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Dropbox is inderdaad meer dan ideaal. Je hebt gelijk je foto's gemaakt met je iphone op je pc staan, je ipad en je iphone ( maar dta had je al Echter betaalde apps die pretenderen dus een share uit te voeren met je iphone werken niet, heb twee apss die beide op zoek gaan naar een andere ipad, iphone of ipod maar hij vind helemaal niets??? Wat moet ik doen? heb wle voor die apps betaald.....
  #14  
Oud 11-01-11, 14:38
mmols mmols is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: geheim
Berichten: 32
Stuur een bericht via Yahoo naar mmols
Standaard betaalde apps

Als je zeker weet dat de apps die je hebt aangeschaft niet doen wat ze wel zouden moet doen en je dit heb ook hebt geprobeerd met een andere ipad / iphone / ipod en het dan ook het zelfde probleem geeft dan zou ik dit voor leggen bij apple of naar een apple store gaan en de klacht daar neerleggen en eens kijken wat mogelijk is , en ook eens rondvragen of er meer mensen deze ervaring hebben met deze apps die je hebt gekocht .

gr

mcoy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth blijft continu zoeken naar nieuwe apparaten mamutskywalker iPhone algemeen 4 11-05-13 15:09
2 apparaten via Bluetooth? Twigg iPhone Apps 0 18-03-11 19:10
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 12:13
Probleem bij verwijderen bluetooth apparaten marc010 iPhone algemeen 2 30-03-10 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.