Help: Geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn iphone 4, geactiveerd in het mobistar center en alles werkte perfect tot gisteren avond. Ineens verscheen er bovenaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help: Geen service
Hallo,
Ik heb sinds gisteren eindelijk mijn iphone 4, geactiveerd in het mobistar center en alles werkte perfect tot gisteren avond. Ineens verscheen er bovenaan "geen service". Kheb alles al geprobeerd: netwerkinstelling resetten, aan en uit zetten, vluchtmodus aan en uit, maar niks helpt. uiteindelijk heb ik hem gwn 15 min uitgelaten en had ik ineens weer bereik tot deze morgen :-(. Nu heb ik weer alles hetzelfde geprobeerd als gisteren....maar het wilt niet meer werken :-( Kan iemand mij hier mee helpen? AUB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
echt niemand die een oplossing weet?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|