iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Phone stops afther approx 5 min connection (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/72890-phone-stops-afther-approx-5-min-connection.html)

pjdo 24-09-10 14:41

Phone stops afther approx 5 min connection
 
ik heb mijn toestel in België gekocht met gaat het toestel in een soort software 3 erop. Werkte perfect. Na installatie van de 4 kreeg ik problemen met bellen en gebeld te worden. Na ca. 5 min gaat het toestel in een soort van stand by modus, apple verschijnt en de verbinding valt weg na een paar minuten is alles ok weer. Upgraden naar 4.1 heeft het probleem niet opgelost.
Bij de appels store nl kennen ze het probleem, maar hebben geen oplossing.

Heeft iemand van jullie een oplossing, want nu is de phone redelijk waardeloos.

Snijboon 26-09-10 15:29

Hoi Pjdo,
Ik heb hier hetzelfde probleem. Mijn 3gs is lange tijd bij de reparateur geweest vanwege een kapotte trilunit. Vrijdag eindelijk terug gekregen en ik zaterdagochtend vrolijk updaten naar 4. Helaas ergens in het proces is de iphone instabiel geworden en valt nu na een korte periode aan de kabel vanzelf uit. Als de iphone niet verbonden is valt de iphone meestal ook na enkele minuten actief gebruik uit. Ik krijg het niet voormekaar de iphone te herstellen omdat het herstel proces niet afgemaakt kan worden door dat de iphone ook uitvalt tijdens het herstel.
Ik ga nu proberen de iphone te downgraden in dfu modes, ik heb hier goede hoop bij omdat in dfu modes de iphone niet meer actief is en dus ook niet kan besluiten om uit te vallen. Nu eerste poging gedaan om terug te gaan naar firmware 3.1.3. maar kreeg fout melding 1394, of te wel deze versie word niet meer gesigneerd. Nu 4.0 aan het downloaden en straks weer een poging doen. Als dat ook niet lukt ga ik proberen via cydia te downgraden.
Terug naar de winkel heb ik geen zin meer in, die sturen het toch maar door en ben je weer je iphone voor lange tijd kwijt. (heb nu ook 8 weken om eruit te komen)
Ik zal zodra ik meer weet, weer reageren. De iphone is zo vrij onbruikbaar inderdaad.

Snijboon 26-09-10 17:45

na update naar os4 is de iphone onstabiel en kan niet worden hersteld
 
Mijn iphone 3gs doet het niet meer goed nadat ik de update van os 3 naar 4.1 heb gedaan. Ik kreeg fout melding 29 en heb na lang zoeken de iphone weer aan gang gekregen met o.a. tinyumbrella. (overigens een uitkomst als je het eerst hebt geprobeerd met libusb en irecovery)
Nu is de iphone echter enorm onstabiel, aan de data kabel valt de iphone binnen 5 minuten uit. Losgekoppeld valt de iphone meestal naar 5min actief gebruik uit.
Ik zie dat meerdere mensen hier last van hebben maar ik heb nog geen oplossing gezien.
Wie helpt mij?

Snijboon 14-11-10 12:49

nou eindelijk is de iphone weer terug. Het moederbord bleek overleden.
Iets wat ik dus zelf echt niet had kunnen herstellen. Deze vrije 3gs wel hersteld door apple nederland, maar waren wel kosten aan verbonden:(
dus als je deze problemen ook had bleek het toch wel dat je iphone kapot was

King1987 14-11-10 13:27

// Topics samengevoegd :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.