iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wordt dit de iPhone Killer!! Mozilla Seabird (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/72917-wordt-de-iphone-killer-mozilla-seabird.html)

Dragon 24-09-10 17:08

Wordt dit de iPhone Killer!! Mozilla Seabird
 
Mozilla Seabird

Het is voorlopig maar een concept van een van de community members uit de Mozilla Labs community, Billy May. Dus geen echte verbintenis met Mozilla.

Mozilla geeft zelf aan dat ze geen mobile phones gaan maken, maar mochten ze dit toch in productie nemen ziet dit er wel erg leuk uit.

Met ingebouwde beamer :confused:.

Mozilla Seabird

XRVX 24-09-10 17:12

Lol die beamer option is awesome

SwooZy 24-09-10 17:28

Vet vet vet. Model is een beetje vaag maar de rest spreekt me wel aan moet ik zeggen. Die beamer inderdaad, hoe vaak zul je het nodig hebben, maar het ziet er wel tof uit!

Wook 24-09-10 17:33

Ziet er inderdaad wel gelikt uit maar laten we niet vergeten dat dit nog maar een concept is, met andere woorden een leuk idee. Als ze dit echt willen ontwikkelen dan mogen ze er eerst een pak geld tegenaan gooien.

danny101010 24-09-10 18:48

Cool een computer in zo\n telefoon XD ik wil er best zo een hebben maar ik blijf trouw met mijn iPhone (als die maar zo'n computerfunctie had met mac OSX) zucht maar het blijjft een concept :(

beyazz 25-09-10 00:05

Kijk zo een concept is leuk en aardig, stop alle nieuwe snufjes erin... het moet nog maar blijken of al deze snufjes ook daadwerkelijk terug komen bij eventuele productie =]

Natuurlijk zou het wel top zijn als dit gebeurt, en zie ik het zeker als een iphone killer! =]

G.J. 25-09-10 14:29

Geloof niet dat dit een ''killer'' gaat worden

kimvb 25-09-10 18:25

als deze er ooit moest komen gaat de iphone buiten bij mij dit ziet er ech wel vet uit .
deze heeft echt alles wat ik wil

b00n 27-09-10 16:56

eer dat dit op de markt is dan is de iPhone al weer 2 stappen voor :)

zo denk ik dan maar

ABry 27-09-10 20:24

Ach we zien wel of hij er komt of niet

PearLRoX 28-09-10 14:40

vet ! ..al die functies ... tgoh ooit zei mn dat touchscreen maar fictie was, en dat je het enkel in films zag .. kijk nu :) Ik geloof er best in..aleen als deze gaat uitkomen zit de iphone idd al veeel verder zoals ze nu bezig zijn met elk jaar een nieuw toestel te maken ..

leuke post :)

apotheosis 28-09-10 20:40

Ze zullen bij apple dit ook wel zien dus ze zullen er zeker binnen de 2-3jaar al snel op in spelen, het zou toch moeten ;).
Volgend jaar zal denk ik nog te vroeg zijn.

Rick202 01-10-10 00:33

Ik vind het design van dit apparaat niet echt mooi:rolleyes:..
verder zullen de functies op en top zijn..

jeroen474 12-11-10 23:00

We weten nog niet wat Apple voor de iPhone 5 in gedachten heeft, maar die Seabird ziet er zeker goed uit!

.Jeroen

twcoolen 14-11-10 15:51

iPhone killers bestaan niet. Zolang de iPhone op de markt is (2007) worden er zogenaamde iPhone Killers gepresenteerd door concurrenten. Maar iedereen valt uiteindelijk gewoon weer terug op de iPhone.

Kijk naar de eerste Google Phone (Nexus One). Wie praat er nu nog over? Juist, niemand.

Al moet ik zeggen dat mocht deze Mozilla phone ooit uitkomen, ik hem zeker aanschaf. Maar ik betwijfel of we hem ooit zo zullen meemaken, aangezien het duidelijk een concept betreft.

suusje2410 14-11-10 16:25

Super gaaf ding zeg!
Jeetje, geeft echt een blik op de toekomst....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.