//

bose sounddock incompatibel geworden met Iphone

bose sounddock incompatibel geworden met Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf het begin was er geen makkelijke match tussen mijn vijf jaar oude Bose sounddock en nu een half jaar oude IPhone 3Gs. Het niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-10, 19:22
ingridb ingridb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard bose sounddock incompatibel geworden met Iphone

Vanaf het begin was er geen makkelijke match tussen mijn vijf jaar oude Bose sounddock en nu een half jaar oude IPhone 3Gs. Het niet opladen via het sounddock is geen groot probleem. Wel was het altijd al lastig dat het beluisteren van Arrow Jazz FM met onregelmatige intervallen onderbroken werd, maar de Ipodfunctie was goed tot voor de laatste upgrade van Itunes [ nu 10.0.0.68 ] . Nu verschijnt bij plaatsing van IPhone in sounddock in het scherm de tekst 'Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze IPhone [u kunt onverwachte signalen horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn]'. Was dat maar waar - er komt nu helemaal geen geluid meer uit.
Kan iemand me helpen? Is een downgrade van Itunes mogelijk of zijn er andere oplossingen?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-10, 07:29
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Misschien niet meest voor de hand liggende oplossing(?), maar wellicht zit er wat vuil in de dockconnector? Daar hoopt zich al snel stof e.d. op. Maak de connector eens goed schoon, het proberen waard lijkt me.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 26-09-10, 20:59
ingridb ingridb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard bose sounddock incompatibel geworden met Iphone

bedankt Butcher, het was t proberen waard. vandaag gepoetst. helaas, nog geen verandering.
  #4  
Oud 13-12-11, 18:25
pascalchantal pascalchantal is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard hallo, ik heb dit probleem ook. ben je er al achter wat je er tegen kunt doen.

grotjes pascal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingridb Bekijk bericht
Vanaf het begin was er geen makkelijke match tussen mijn vijf jaar oude Bose sounddock en nu een half jaar oude IPhone 3Gs. Het niet opladen via het sounddock is geen groot probleem. Wel was het altijd al lastig dat het beluisteren van Arrow Jazz FM met onregelmatige intervallen onderbroken werd, maar de Ipodfunctie was goed tot voor de laatste upgrade van Itunes [ nu 10.0.0.68 ] . Nu verschijnt bij plaatsing van IPhone in sounddock in het scherm de tekst 'Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze IPhone [u kunt onverwachte signalen horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn]'. Was dat maar waar - er komt nu helemaal geen geluid meer uit.
Kan iemand me helpen? Is een downgrade van Itunes mogelijk of zijn er andere oplossingen?
Alvast bedankt!
  #5  
Oud 17-12-11, 14:24
MikeHoogvliet MikeHoogvliet is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Hoogvliet
Berichten: 12
Standaard

Doe een soft reset op je iPhone.
Dit hielp bij mij ook!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs werkt niet met Bose Sounddock II elios iPhone algemeen 0 25-10-10 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.