Beeldscherm iPhone geeft alles in negatief weer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Van het één op het andere moment wordt alles op het beeldscherm van mijn iPhone 3GS in negatief weergegeven. Ik heb geen idee wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Beeldscherm iPhone geeft alles in negatief weer
Hoi,
Van het één op het andere moment wordt alles op het beeldscherm van mijn iPhone 3GS in negatief weergegeven. Ik heb geen idee wat er is gebeurd (volgens mij heb ik niets bijzonders gedaan) of hoe ik het kan herstellen. Op internet is bijzonder weinig te vinden. Wie-o-wie kan mij op weg helpen?! Groet, Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen en van daar naar algemeen en via daar naar toegankelijkheid en dan zie je daar wit op zwart schakel het uit en
Het is weer normaal Succes |
|
|||
|
|||
Thanks! Dit heeft me ontzettend geholpen!
|
|
|||
|
|||
ik had hetzelfde probleem bedankt bij mij werkte het ook
|
|
|||
|
|||
Super, bij mij was ook dit probleem. dacht dat het door n update kwam. maar gelukkkig simpel op te lossen dus. bedankt
|
Labels |
3gs, beeldscherm, iphone, negatief |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone geeft albums dubbel weer | Gerbert | iTunes | 4 | 29-04-10 01:23 |
Iphone geeft Emergency call (weer) | kogel | iPhone algemeen | 0 | 26-02-10 18:52 |
iPhone: Alles weer schoon maken na 2.1 | adam1411 | Jailbreak | 10 | 22-09-08 22:56 |
iPhone: Bij 2.0.1 alles weer opnieuw? | Eniac79 | Jailbreak | 6 | 09-08-08 12:49 |
|
|